wtorek, grudnia 06, 2011

Dziś Mikołajki

Dziś już 6 grudnia...Hurra. Powoli zbliżamy się do Świąt. Tylko gdzie jest ten śnieg...
Troszkę nie najlepiej się czuję w ostatnich dniach, więc mniej też prac, które mogłabym pokazać.
Jednak na chwilkę samopoczucie się polepszyło i pomyślałam, że może warto z tego skorzystać i zrobić coś co za bardzo nie zmęczy a ucieszy oko i podniebienie:)
Uszyłam świąteczną laseczkę, ale jeszcze nie jestem pewna czy przewiążę kokardkę czy może obszyję ją dookoła...hmm...liczę na Waszą podpowiedź:)))



Miało być coś jeszcze dla podniebienia, przepis znalazłam na blogu White Plate
- 15 minut wykonanie + 15 minut pieczenie
a zwą się "Ciasteczka Franklina"


zrobiłam i wyszły, 
delikatne, trochę przypominają biszkopciki, są lekko chrupiące i mają kawałeczki czekolady
-  na pewno mogę polecić


No nic będę zmykać do łóżeczka, muszę wypoczywać i tyle...
a dziś w TV czeka na mnie "Kevin sam w domu" - więc na pewno poprawię sobie samopoczucie...


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam
o wynikach candy

13 komentarzy:

  1. Witaj, mnie bardziej podoba się ta obszyta laseczka. Ciastka wyglądają apetycznie. Liska ma fajne przepisy też z nich czasami korzystam. Kuruj się. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. uszyj jeszcze jedną, jak się lepie poczujesz:) jedna niech będzie obszyta a druga z kokardką :)
    zdrowia i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciastka :-) Świetna rózga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się też bardziej podoba ta obszyta :) a ciasteczka wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też chciałam zaproponować dwie :)
    Ciasteczka pychotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie obszyta, wygląda jak cukieras choinkowy, super! Dużo zdrówka i dobrego samopoczucia, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...cieszy oko, cieszy...pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta obszyta wygląda jak te z cukru;-)
    Kuruj się, życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  9. a u nas w Kielcach Mikołaj posypał śniegiem :O)
    ciasteczka wyglądają smakowicie,
    wczoraj też piekłyśmy z moją córcią ciasteczka dla Mikołaja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym oplotła/obszyła :-) apetyczne ciacha

    OdpowiedzUsuń
  11. Obszyta wygląda slicznie, a ta z kokardka bardzo wyjątkowa, może dwie?

    OdpowiedzUsuń
  12. opleć będzie ładniej:))) i jeszcze kokardkę zrób:):P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger