niedziela, listopada 27, 2011

W bielach i czerwieniach

Witam Was w niedzielne południe, za oknem pogoda nie zbyt zachęcająca do spaceru. Lepiej zostać w domku napić się dobrej herbatki, zjeść ciacho i obejrzeć film. A właśnie czy ktoś z Was oglądał może "Szukając siebie"? - bo Ja mam w planach na niedzielne południe.
Zapraszam jeszcze do udziału w moim Candy, nie spodziewałam się aż tylu chętnych - bardzo się cieszę, do dnia dzisiejszego do zabawy zapisały się 143 osoby:)
Losowanie w najbliższy czwartek:)
 Tak jak wczoraj obiecałam prezentuję co udało mi się stworzyć, słońca za oknem brak i zrobienie zdjęć zasłonkom z daleka było zbyt trudne dla aparatu i chyba dla mnie też, dlatego dziś pokażę zbliżenia. Materiał dostałam od maminki bardzo dawno temu i nie wiedziałam jak go wykorzystać, aż nagle, wczoraj mnie oświeciło, że może święta będą dobrą okazją - w końcu biały i czerwony w jakiś sposób nawiązują kolorystyką do zbliżającego się czasu. Chciałam aby paski były w pionie, ale miałam zbyt mało materiału i uszyłam w poziomie - jak dla mnie nie wygląda to najgorzej i akceptuję ten stan rzeczy:)
Uszyłam też wczoraj trzy świąteczne ozdoby i zrobiłam malutki świecznik ze słoiczka:) 
Tak się zastanawiam nad ewentualnym ozdobieniem uszytych wytworów, może macie jakiś pomysł.












Coś do posłuchania

Pozdrawiam
Agea

we wcześniejszym poście pisałam o
poduszkowcu z reniferem

28 komentarzy:

  1. Agea, piękne są te białe dekoracje. Bardzo w skandynawskim stylu, którego jestem fanką. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    Miłego dnia,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne te dekoracje;) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te dekoracje, uwielbiam biel. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ozdóbki.
    Bardzo mi się podoba lampionik.
    Ciekawią mnie również śnieżynki lecące na ekranie.
    Można wiedzieć jak tego dokonałaś?:)

    miłego wieczorku już niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:)
    a śnieżynki pobrałam ze strony http://swieta.dodatki.net/snieg.php

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarzyk, piekniście tu u Ciebie!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny lampionik ,ja też dziś je robiłam ( aż trzy sztuki ;))białe dekoracje tez cudne ,dałabym może jakąś wstązeczkę ,ale równie dobrze moga zostac takie białe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko śliczne,ale najbardziej wpadł mi w oko świecznik - UROCZY!!! dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo.... same piękności!!!
    Bombki, gwiazdki, serducha... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczności, biel wygląda u Ciebie bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, świąteczne ozdoby - cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że powoli na wszystkich blogach dominować zaczynają piękne dekoracje świąteczne :) bardzo fajne są również i Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe ozdoby, cudowne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe ozdoby i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łsliczne ozdoby...może jakaś świąteczna grafika??
    pozdarwiam
    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Swieczka zanurzona w piasku w sloiczku mnie powalila!! Swietna ozdoba na swieta:) chyba sie tez o taka pokusze ;)
    Co do ozdób ja na pewno bym cos naszyla w kolorze srebrnym lub zlotym zeby sie za bardzo nie wyróznialo, np na gwiazdke - gwiazdke itp :)
    A wybór nalezy do Ciebie, mozesz tez zostawic jak jest:)

    pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne dekoracje - ja jeśli mam zdobić to najpierw zdobię a potem szyję - tak jest łatwiej :) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  19. Znalazłam tu wiele inspiracji. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świecznik jest świetny, śliczny w swej prostocie.
    Dekoracje mają fajny styl, a ja chyba ozdobiłabym je wstążkami w czerwieni lub bordo i beżowo-szarym, a do tego guzikami w tych samych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie śnieżna bajka i świetna muzyka :D
    mmm

    OdpowiedzUsuń
  22. Obiałe cuda...co do ozdabiania, można np. perełakmi, koronką, lnianym sznurkiem, alebo czymś innym delikatnym:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten słoiczek, ale i pozostałe ozdoby śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. gwiazdka chyba moja ulubiona, i chyba zostawiłabym w takiej czystej formie już bez dodatkowych ozdób :) dzięki za ślad po sobie u mnie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger