niedziela, listopada 13, 2011

Tilda i wyróżnienie

Weekend powoli się kończy, oj jak dobrze że były to aż trzy dni. Były ciasteczka, szycie i "Listy do M" - tak, tak, mimo nieprzychylnej opinii na temat polskich komedii, muszę przyznać, że tym razem warto było wybrać się do kina.
Mamy trzeci dzień odpoczynku, a więc czas na zaprezentowanie wytworu, który udało mi się poczynić w wolnym czasie. Uszyłam tildę i ubrałam ją w strój w którym chyba sama nawet czułabym się dobrze. 
Chciałam Wam podziękować za odwiedziny i wszystkie miłe komentarze, które pozostawiacie - dzięki nim cały czas mam ochotę na tworzenie kolejnych prac. 
Od stworzenia bloga minął ponad rok, a już odwiedziło mnie 21 974 osób z czego 1149 pozostawiło po sobie ślad w postaci komentarzy, 238 osób obserwuje mojego bloga. Hurraa
Cieszy mnie również to, że tyle osób zapisało się na moje drugie Candy.
A oto mój weekendowy tildowy wytwór









Miałam też dziś z rana miłą niespodziankę, otrzymam wyróżnienie od Asi .
Dziękuję Asiu:)


Zasady zabawy są następujące:
1. napisz, kto przyznał Ci nagrodę
2. napisz 7 przypadkowych faktów o sobie...
3. nominuj 15 blogerek
Coś o sobie: Żyję sobie dosyć spokojnie, chciałam zostać nauczycielem i nim zostałam - od pięciu lat uczę dzieciaki informatyki i działam w samorządzie szkolnym; uwielbiam morze i chciałabym mieszkać blisko niego; lubię słuchać w zasadzie każdej muzyki, ale najbardziej relaksuję się przy Strausie; dla przyjemności lubię coś upiec, uszyć, wyscrapować a robienie zdjęć mnie pochłania; mam jedno wielkie marzenie, które mam nadzieję, że już za niedługo się spełni - trzymajcie kciuki:)))

Bardzo lubię odwiedzać Wasze blogi, często zastanawiam się na co przeznaczałam czas kiedy nie blogowałam i ile przez to straciłam 
Nominuję następujące blogi i ich twórczynie:

Pozdrawiam Was ciepło:)))
Agea

Coś do posłuchania


32 komentarze:

  1. Wspaniała tilda, gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długowłosa Tilda bardzo udana, mała modnisia :-). Gratuluję wyróżnienia i życzę ich więcej. Miłej Niedzieli :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna panienka wyszła spod Twych rąk.
    Gratuluję wyróżnienia no i...dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta Tilda a ubrania i włosy ma boskie :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tilda jest śliczna, jakby smuklejsza ;) Bardzo ładna jest :) Miło mi, że ucieszyłaś się z porannej niespodzianki :) Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna Tilda:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. jak już pisałam Tilda jest rewelacyjna! dziękuję za wyróżnienie :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna Panna Tilda i ma fajntastyczna fryzurkę :o)) Strój bardzo modny getry spódniczka mini i pasująca torebeczka :o))
    Dziękuje za wyróżnienie :o*

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa a ten Axemoon to byłam ja, ale na nie swoim koncie - nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tildowa panienka jest rewelacyjna!!!I ma genialne ubranko:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tilda jest przecudna! Miło się dowiedzieć o Tobie czegoś nowego:)
    Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezwykle miło! Wkrótce pochwalę się u siebie:) Jeszcze raz dziękuję! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluje wyroznienia i zarazem dziekuje za Twoje dla mnie, jest mi bardzo milo... :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna!!!
    I do tego modnie ubrana ;))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Tilda pięknisia ;D Tyłek ma jak ja w tej chwili ;D Na komedię również się wybieram, ale najpierw "Wyjazd integracyjny" ... na szczęście mój małż nie ma delegacji więc nic mi nie grozi i chętnie pochichotam :D

    Za wyróżnienie bardzo dziękuję i odsyłam do dokładanie (chyba) tego samego, a pisałam kilka dni temu :D zapraszam do przeczytania ;D

    http://sikorkawakcji.blogspot.com/2011/11/zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Tlidla jest wspaniała i te włosy! Gratuluję wyróżnienia. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tilda cudna Ci wyszła :) dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze!!! Ta Twoja Tilda jest REWELACYJNA!!! A strój pierwsza klasa:) no i te włosy!!! Super:)
    Dziękuję baaaardzo za wyróżnienie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tidla boska, wyróżnienia gratuluje jak najbardziej zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna panna!!! gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam:)
    Bardzo mi się podobają Twoje Pasje:) Laleczka Tilda jest śliczna, i ma ładnie skopmonowany strój. Gratuluję pomysłu i talentu:) Będę sobie podczytywać Twój blog.
    Pozdrawiam,
    BlueBlue

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję pięknie! :)
    A tilda jest niesamowita - te dopracowane szczegóły... Nie wyobrażam sobie nawet, jak musiała być pracochłonna...

    OdpowiedzUsuń
  22. Tilda liczna,gratuluję wyróżnienia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam:) Z przyczyn ode mnie nie zależnych byłam zmuszona do zmiany nazwy bloga z muniana.blogspot.com na muniawnorwegii.blogspot.com. Bardzo proszę o zmianę adresu bloga w podlinkowanym zdjęciu z informacją o candy oraz jeśli masz mnie na liście obserwowanych blogów, również proszę o zmianę nazwy strony. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Pozdrawiam cieplutko
    Munia:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie dzięki za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło.
    Odnośnie Tildy, bardzo podobają mi się zbliżenia, szczególnie z pupą w obiektywie.

    OdpowiedzUsuń
  25. PIĘKNE :) ja również będę zaglądała częściej ;)
    dziekuje za udział w candy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna lala, ma super torebkę :)

    i dziękuję serdecznie za wyróżnienie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyróżnienia.
    A Tilda fajowa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje wyróżnienia :) A Tilda świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach dziękuję za wyróżnienie :) A lalka pierwsza klasa :) Bardzo bardzo mi się podoba i aż żałuję że przegapiłam posta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialna jest ta lala, taka oryginalna. świetnie ubrana, całkiem nowocześnie, co rzadko się spotyka wśród tild. I do tego ta kita:D Super! No i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne ..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger