niedziela, listopada 20, 2011

Puszka i ciacho czekoladowe

Na początku chciałam wszystkim odwiedzającym podziękować za miłe komentarze pozostawione pod ostatnim postem. Lilko dziękuję za wyróżnienie.
Kiedy zaczynałam szyć nie myślałam, że kiedykolwiek uszyję np. lalkę - o tym nawet nie marzyłam, na początku szyłam coś w większych formatach np. proste zasłony, obrusy, serwetki. Aż nagle przeglądając internet i szukając inspiracji trafiłam na kilka blogów i tak rozpoczęła się moja przygoda z blogowaniem.
Dziękuję dziewczynom, które przesyłały mi linki do szablonów i tutoriali - no i nie miałam już wyjścia musiałam przynajmniej spróbować.
Maszynkę dostałam od kochanych rodziców i jak mama nie dawno powiedziała, nie myślała, że aż tak ją wykorzystam (to chyba miłe zaskoczenie - zwłaszcza, że mama posiada duże doświadczenie w tej dziedzinie - od najmłodszych lat z siostrą miałyśmy jedyne w swoim rodzaju ubranka).
Co prawda, za ubrania nie mam odwagi się zabrać, ale kto wie...cuda zdarzają. Jak na razie wiem, że jeszcze mam nad czym pracować, bo idealnie mi jeszcze nie wychodzi.

Ten tydzień  jakoś tak się ciągnął i ciągnął, to chyba za sprawą dwóch rad pedagogicznych trwających po 3,5 godziny. Na szczęście to już za mną, ale jeszcze przede mną zebranie z rodzicami i choć pewnie będzie miło to przyznam, że wolałabym być jednak o 20.00 w domku a nie dopiero wychodzić ze szkoły. Na szczęście to ostatnie spotkanie w tym roku, więc do świąt będę wracała do domu o normalnych godzinach:)

Ależ się rozpisałam, żeby Was nie zanudzać przedstawiam Wam dziś recykling puszki konserwowej, otóż wykorzystałam ją do zrobienia  świątecznej ozdoby na biurko:)
A żeby umilić niedzielne popołudnie upiekłam również czekoladowe ciacho, które Wam polecam, przepis wrzuciłam na bloga agea & dorothy smakują.






A ciacho czekoladowe wyszło tak:




Pozdrawiam
Agea

we wcześniejszym poście pisałam
o Tildzie i wyróżnieniu

23 komentarze:

  1. Fajna ta puszka a i ciacho smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby taka prosta rzecz, a oczy cieszy,ładna praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszka rewelacyjna :) A ciacho - biegnę zobaczyc przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puszka jest piękna! A ciacho... mmmm zachciało mi się czekolady:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza puszka :-) Ciacho bardzo apetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. puszka urocza a ciasto pysznie wygląda.
    Moja siostra jest też nauczycielem, więc takie sprawy mam na bieżąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna! Ajajaj, ciasto!!! To ja lecę do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na puszkę! a ciacho....wygląda smakowicie....mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna puszeczka, miodne kolorki
    na ciasto nawet nie patrzę :) bo powinnam być na diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza puszka! :D A ciacho bym z chęcią zjadła... Oj, ochoty mi troszkę narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż ślinka mi pociekła na widok tego ciasta, a pudełeczko wyjątkowej urody

    OdpowiedzUsuń
  12. nie będę oryginalna, ale śliczna ta puszeczka;-) pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odwiedzinki;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę napisać jak dziewczyny wyżej - śliczna puszka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna puszka, a tym ciastem narobiłaś mi apetytu na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy od czegoś zaczyna a potem sie rozwija, rozwija rozwija i zostaje ... mistrzem. Puszka słodka bardzo i ciacho też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że zaczęłaś szyć. Śliczna puszka i apetyczne ciasto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ smakowicie wygląda to Twoje ciacho!!! Jejku, aż ślinka cieknie!
    Puszka bardzo fajna:)
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za udział w grze o renifera, z bólem serca będę go oddawała :)

    zaraz idę zobaczyć przepis i powiedz mi proszę skąd się takie wstążeczki w kropki bierze??

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dość że ładnie, świątecznie to jeszcze smacznie! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ! Zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia! :)

    Pozdrawiam ciepło
    Aicena
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowite rzeczy tworzysz *_* jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  23. wstążeczkę w kropeczki zakupiłam na warszawskiej Pradze w pasmanterii, kiedyś widziałam podobną w Empiku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger