niedziela, listopada 06, 2011

Pierwszy grubaskowy tildowy wytwór

Witam w niedzielne przedpołudnie, za oknem słoneczko, więc jest w miarę przyjemnie i dzień nastraja bardziej do tworzenia niż leżenia - przynajmniej ja tak mam na tą chwilę.
Przedstawiam Wam swoją pierwszą tildę grubaskę, wzrost 33cm, talia 31 cm, kolor oczu czarny, kolor włosów blond.
Ach, nie było lekko, nie za bardzo umiem układać włosy i malować twarz, więc w przypadku tego ostatniego zrobiłam tylko kropeczki. Może kiedyś mi się jednak uda i mężuś nie nazwie już mojej tildy laleczką voodoo.






To może na koniec jeszcze coś do posłuchania, niech obraz Was nie odstrasza


Pozdrawiam
Agea

15 komentarzy:

  1. jest przesłodka! a whitesnake uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczna ta pani. ;)) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 31 talia a 33 wysokość? no niezłe proporcje ;) tą tildą powinien zająć się jakiś dietetyk ;)
    sympatyczna pannica

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna grubaska a wloski sa super i pieknie ułozone!! Sukieneczka ma fajne wykonczenie :o))

    OdpowiedzUsuń
  5. rozczuliła mnie jej słodka buzia i sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tilda Grubaska sliczna jest i niech za dlugo na siostry nie czeka ;) Opaska z postu powyzej jest rowniez sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grubaska piękna i ma również śliczną twarz i włoski, pozdawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesympatyczna :) A patrząc na jej twarz wydaje mi się, że jednak umiesz malować - ładnie jej z oczu patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta grubcia :) Jest co przytulać ;)
    Pięknie tu u Ciebie, niesamowity klimat tworzysz!!! Zostaję :)
    Dziękuję za udziała w moim candy i za odwiedzinki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger