piątek, listopada 11, 2011

Cisteczka+szycie=wolne

Jak dobrze, że mam chwilkę wolnego, co prawda to tylko trzy dni ale zawsze to coś i trzeba z tego korzystać jak się da. Mieliśmy z mężusiem w planach udział w obchodach, ale słysząc dzień wcześniej co może się dziać zdecydowaliśmy się zostać w domku i chyba dobrze zrobiliśmy bo patrząc w ekran telewizora nie wygląda to najlepiej - a szkoda:)
Zostałam w domku i już z rana wpadłam na pomysł, aby zrobić jakieś ciasteczka, nie miałam zbyt wielu składników (gdyż nic wcześniej nie planowałam), a wiele smakowych przepisów wymaga niestety bardziej wyrafinowanych dodatków. Na szczęście udało mi się coś znaleźć - maślane ciasteczka (przepis tu). Później była jeszcze herbatka i szycie...zrobiłam dziecięcy zestaw w delikatną beżową krateczkę: konik, ptaszek i ciasteczkowy ludek. Pierwszy raz pobawiłam się w wyszywanie liter. Nie jest to trudne, ale może następnym razem wyjdzie mi lepiej.
A oto moja sesja zdjęciowa, w której kiciusia również nie mogło zabraknąć.





Coś na osłodę dnia



mój zwariowany kiciuś


mam nadzieję, że nie zanudziałam Was zdjęciami
i jeszcze coś do posłuchania


Pozdrawiam wszystkich ciepło:)

Agea

21 komentarzy:

  1. Ale kiciuś na zdjęciu z lewej strony fajnie wyszedł :) Piękny komplecik a ciasteczka mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteczka, pyszności, same śliczności i ten słodki kiciuś. :D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przepisu na pewno skorzystam.
    Konik i ptaszek cudne. Chciałabym też coś takiego uszyć ale nie wiem jak zacząć ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik zawieszek sliczny,ciasteczka smakowite a kicius uroczy:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie pyszności,bardzo mi się podobają zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasteczka wyglądają smakowicie. a Twoje wytworki jak zwykle urocze. Kicius słodki

    OdpowiedzUsuń
  7. takimi zdjęciami to nigdy nie zanudzisz ;) jak dla mnie to za mało ich ;) a ciacha smakowo wyglądają i są następne w kolejce do wypieczenia po kopcu kreta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociak przeuroczy, zupełnie jak szyjątka,a ciasteczka... znów zrobiłam się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze wszystko cudnie :O)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci to wszystko wyszło :D Twoje prace stają się dla mnie natchnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszki urocze, pan kotek również :) A ciasteczka wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same rewelacje... i tylko pozazdrościć aż trzech dni wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się ciasteczka to sama pyszota ale kocur nie jest super!!! Zwłaszcza o 4 rano

    OdpowiedzUsuń
  14. to prawda, o 4 rano nie jest super:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawieszki urocze, koty cudne, a ciasteczka już Ci zjadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog , ciekawe pomysły tu umieszczasz:P Przesłodki ten twój kociak <3 Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam po wyróżnienie :)
    http://joannakrog.blogspot.com/2011/11/nad-morzem-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeslodkiego kiciusia masz:) przejrzalam wszystkie jego zdjecia:) ja niestety nie moge miec kotków chociaz je uwielbiam,

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam do siebie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger