niedziela, października 16, 2011

Różany post



Ostatnio jakoś coraz mniej czas mam na pisanie, ale na bieżąco staram się Was odwiedzać. Szkoła jest bardzo absorbująca, i jak nie przygotowanie materiałów do lekcji to przygotowanie się do zebrania z rodzicami, do zebrania samorządu, to plakaty, akcje - dzieje się dużo. Staram się w tym wszystkim nie zwariować, weekend to czas odpoczynku i relaksu - przynajmniej tak zakładam. 
Dzień nauczyciela za mną, z resztą bardzo miły bo już przy wejściu do szkoły zostałam obrzucona życzeniami. Dzień można by powiedzieć kwieciście i słodko urozmaicony. Z wrażenia w piątek zasnęłam już po 19.00. Hehe
Parapet ozdobiłam otrzymanym z okazji owego dnia kwiatkiem, doniczkę otrzymałam w zeszłym roku od Rodziców, i teraz kolejny raz została wykorzystana. 
Dzisiejszy post będzie w bielach i różach, miałam ostatnio w planach zmienić domową aranżację na bardziej jesienną, ale ponieważ obdarowano mnie iście kwieciście i to w różach (choć nie tylko) to postanowiłam jeszcze ten tydzień nic nie zmieniać.



Jak świętować to świętować, odwiedzając ostatnio blog Sylwii - sjaksylwiaiszycie - wypatrzyłam sobie przepis na orzechowca i spróbowałam go również zrobić:)


Ale żeby nie było, że nic nie robiłam - dokończyłam obiecane dla Dorothy zasłonki, wzorek w różyczki, taki jak mój tylko zupełnie inne wykończenie, mam nadzieję, że się spodoba:)



Do zestawu dorobiłam serducha i 4 podkładki pod talerze



A wczoraj nasz kiciuś skończył roczek, życzymy mu i nam przespanych nocy - bo to co na razie jest nie można nazwać spokojnym snem, a łazienka rano w większości przypadków wygląda jakby przeszło przez nią tornado:)))


- relaks na balkonie -

Żeby już nie przynudzać, coś do posłuchania:)



Pozdrawiam ciepło
Agea



12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzia za zasłonki i za cały cudny zestaw :) nasza Morelka tego samego dnia co Marc skończyła 2 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiłaś parapet. Sympatyczny wzorek na zasłonkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dziś takiego samego orzechowca na deser - uwielbiam go :) a kwiatki piękne tak jak i zasłonki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiatki, a zasłonki na pewno się podobają :) Wszystkiego najlepszego dla Kiciusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrrrr... ciasto... i róże... :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam,zajrzałam w każdy kąt i stwierdziłam że fajnie,kolorowo i różnorodnie tu u Ciebie,wiec zostanę na dłużej,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się dołaączam do życzeń z okazji dnia nauczyciela... w sumie wiem jak to jet bo małż jest historykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Materiał na zasłonki - THE BEST! A ciasto pszczółka znam ;D ale dziękuję, że mi o nim przypomniałaś :D zrobię na imprezkę:D

    Pozdrawiam serdecznie, widać nie umiem czytać ze zrozumieniem ;D bo umknęło mi, że jesteś nauczycielką :D Witaj zatem w klubie ;D Ja w tym roku baaardzo odpoczywam;-) Miałam popracować do Świąt a tu niespodzianka i oto od 2 tyg w domu ... nawet nie wiedziałam, że odpoczynek może być przyjemny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno się spodobały - mnie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger