środa, października 26, 2011

Moje Candy, czyli kropeczki górą

Od dawna zabierałam się za zrobienie małych notesików, w których znajdą się przylepne karteczki. W końcu się udało. Hura...
Tak myślałam i wymyśliłam, że dawno nie organizowałam u siebie Candy, nie wiem co prawda czy notesiki komukolwiek się o spodobają, ale jeżeli macie ochotę zapraszam do zabawy:) 





Wszystkich, którzy chcą wziąć udział w zabawie i przygarnąć jeden z notesików bardzo proszę o :
- pozostawienie komentarza pod tym wpisem,
- zamieszczenie zdjęcia na swoim blogu wraz z linkiem do mnie,
- osoby, które nie posiadają bloga, proszę o pozostawienie adresu e-mail  

Zabawa potrwa do 30 listopada 2011, a 1grudnia przeprowadzę losowanie i wyłonię dwóch zwycięzców.

Bardzo serdecznie zapraszam:)



Jeśli ktoś ma ochotę na myzyczkę, dziś polecam...
.

Pozdrawiam
Agea

160 komentarzy:

  1. przepiękne notesiki! :) chętnie przygarnęłabym jeden z nich.
    elciaa1004@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie się przyłączę do zabawy:-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce:)))
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wygrać! Muszę! Potrzebuję taki notes! A więc proszę maszynę losującą o wylosowanie szczęśliwego dla mnie numerka 1 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał !!! Mi się bardzo podobają oba dwa :)
    Też się piszę :)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny notatnik :)
    zgłaszam się :)
    Obserwuję a info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notesiki są piękne :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no mnie się bardzo notesiki podobają więc w kolejce się ustawiam , info na pasku bocznym na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. ustawiam się w kolejce;))) przyda sie na pewno:) i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak można wątpić, czy notesiki się komuś spodobają ...;P są oczywiście piękne, więc czym prędzej zapisuję się do zabawy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne :D zwłaszcza zielony mi się podoba, więc staję chętnie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam do zabawy :-) Mam nadzieję, że 13 -stka nie okaże się pechowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne notesy! Obydwa bardzo mi się podobają :) Chętnie przygarnę jeden z nich... Info już umieszczone na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Notesiki są cudne mi bardzo bardzo sie podobaja i mam nadzieje ze jeden z nich wygram :o)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez mam nadzieje, ze jeden trafi do mnnie !
    Cieple pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam do zabawy. Notesiki super wyglądają. Jak pusciłam tą piosenkę to od razu przed oczami pojawiła mi się bajka "Kurczak Mały". Oj ile ja się jej nasłuchałam jak młoda była mała.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne notesiki, ustawiam się po taki jeden:-))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnych już strasznie dużo, ale notesiki sa boskie i niedarowałabym sobie jakbym się nie zapisała

    OdpowiedzUsuń
  19. Och przecudne... w sam raz na zapiski kulinarne... boooskie... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające! Zapisuję się! Pozdrawiam
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chcę! Ja chcę! Ja chcę!:)
    www.plecionkijoanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    banerek u mnie jest wstawiony
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się podobają! Szczególnie ten ala steampunkowy ! genialny. w ogóle oba są śliczne oh...
    pozdrawiam ciepło
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny notesik! Chętnie się nim zaopiekuję! :P
    Pozdrawiam!
    Makola

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne i do tego w moich kolorkach;)zapisuję się czym prędzej!pozdrawiam serdecznie;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Notesiki są przepiękne. Zapisuję się z miłą chęcią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak jak koleżanki ustawiam się w kolejce po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. i jeszcze ja, z wielką ochotą staję w kolejce...cuda tu są:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. To jeszcze ja się zgłaszam :) Może się uda, a notesiki cudowne! Pozdrawiam!
    PS. Za niedługo ruszam z blogiem więc serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczności więc przyłączam się do zabawy
    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też ja też :) :) :) zapisuję się :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. warunki spełnione, czekam na losowanko. notesy są śliczne, aż zal byłoby się nie zapisać na to rozdawnictwo :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne notesiki! Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce!

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne:) Zapisuję się!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się! Kasia0412@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja bardzo chętnie po takie śliczności ;o)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hehe, jakie fajne =)
    Też chcę!
    Pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow jakie piekne notesiki! Zapisuje sie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest taki śliczny, że muszę spróbować szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też poproszę o takie maleństwo :O)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięęęęęęęęęęęękkkkkkkkkkkne :) Zatem chętnam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczności, zatem i ja ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jako wielka miłośniczka,,groszków, z wielką przyjemnością, dopisuję się do zabawy. Śliczne prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam kropeczki,więc zapisuję się i szczęścia swojego spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Agea-no pewnie, że chcę!!;-))prześliczne są..marzy mi się taki kulinarny:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi się bardzo podobają! :) chętnie bym jeden przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne!!!! niecierpliwie ustawiam się w kolejce :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak bardzo mi się podobają:))))

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo bardzo bardzo śliczne! :)
    chce taki jeden!
    zgłaszam się:)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Biedroneczki są w kropeczki i piękne notatniki też ;)
    Koniecznie ustawiam się w ogonku!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaaaszam się i ja !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładniutkie notesy; czekam na wyniki losowania:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Agea, Ty niemożliwa jesteś. Jeśli się spodobają!!! Nie ma nikogo, komu by się nie podobały! Kropeczki, groszki, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  58. Muuuuuuuuszę to mieć

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. ja również się zgłaszam i szybko zamieszczam info na blogu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam. Notesy są śliczne, chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Notatniki są cudne. Mam nadzieję, że jeden z nich wpadnie w moje łapki :).

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne notesiki, bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  63. spieszę sie ustawić
    tworzycha.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne notesiki i nie mozna kolo takich cuksow przejsc obojetnie!
    Pozdrawiamy:)

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się oczywiście po tak cudne nagrody. :-)
    Blog, na którym umieszczam notkę: liliowaa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział w candy ;)
    Mój e - mail: marysialilia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Super notesik,bardzo chętnie przyłącze się do zabawy!
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. ale piękne :) przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oczywiście się zapisuję! Uwielbiam kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  70. oo jaki piękne te notesiki ojj jak Marzenie się marzy taki hihi :))

    OdpowiedzUsuń
  71. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdecznie
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Także z chęcią stanę w kolejce, zapraszam również na moje cukierasy.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się i ja:)
    julka.julia1985@gmail.com
    p.s.
    zakochałam się w tej Twojej opasce!jak Ci się znudzi,to daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się. :)
    Mój e - mail: sjulluk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczne te notesiki :) zgłaszam się po nie oczywiście

    melancholytower@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. No to i ja się zapisuję. Na blogu zamieściłam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku jej, aż mi głupio, że sama nie bloguję, nic nie tworzę, a w kolejkach po candy się ustawiam... :(
    Ale nie mogę się powstrzymać, bo bez karteczek-przylepianek po prostu nie mogę egzystować, a taki notesik pomógłby mi ogarnąć chaos na moim biurku ;)
    Tak więc i ja staję do kolejki i mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie - nie wygrałam dziś w totka, to może wygram candy :)
    lejdi.dmq@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Podoba mi się ten "kuchenny", aż szkoda cokolwiek w nim pisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Pewnie że się podobają! I to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  80. Boziuuuu jak mi sie marzy taki notesik ...
    Ustawiam się nieśmiało w kolejce i czeka na wyniki losowania.
    Serdeczności ślę
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  81. mi się podobają te notesiki :> ! więc staje w kolejce :>

    OdpowiedzUsuń
  82. ustawiam sie w kolejce :*
    http://pracownia-jasminowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Ojej, te notesiki, są cuuudowne !!!
    NIestety nie mam jeszcze bloga,więc zostawiam maila :
    natalia_chmiel@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne są :) Chętnie się jednym zaopiekuję, dlatego dołączam do kolejki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. obserwuje jako: arashka1999
    e-mail: arashka6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne, piękne, piękne! Zwłaszcza liczba chętnych mówi sama za siebie;) To i ja powiększę frekwencje;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne notesiki - przyłączam się do zabawy!
    PS. Zapraszam do mnie na Mikołajkowe Candy-Niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja się skuszę :) Są piękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. mi się bardzo podobają:) i oczywiście biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  90. Mi się spodobał notesik :D Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  91. One sa obledne!!! Ustawiam sie w dlugiej kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ohhh ale by mi się przydał taki notesik;-) Chętnie się zapiszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Zapraszam na mojego bloga http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. i ja sie ustawiam w kolejce;) notesik cudny :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  95. kolejka długa ale notesiki są tak cudne że nie przeraża mnie to:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jakie urocze te notesiki ;)
    Zgłaszam się z wielką chęcią :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  97. Notesiki śliczne, zwłaszcza ten z kubeczkiem :)
    Ja również się zapisuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. W kropeczki...jestem nimi zauroczona, a szczególnie tym z kubeczkiem :).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. czy komuś się spodobają? cóż za pytanie... Oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  100. notesiki są cudne i urocze. i kropki uwielbiam (na moim blogu są obowiązkowo obecne!). z chęcią zgłaszam swój akces w Candy :)
    pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz się zapisuję na te cukiereczki? Notesiki są urocze i mam nadzieję....

    OdpowiedzUsuń
  102. Baaaardzo chętnie się zapisuję :)
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Wyglądają nieziemsko! :)
    Zgłaszam się :)


    (zdjęcie i link w zakładce "Konkursy")

    OdpowiedzUsuń
  104. Dziękuję serdecznie za zapisanie się na moje candy i ja się tu również zapisuję!Pozdrawiam i życzę milusiego dnia!pap

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczne notesiki, oczywiście z przyjemnością ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  106. zakochałam się wtych maleńkich cudach:) ustawiam się w długiej kolejce:) rudanetta@gmail.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Boskie candy, staje w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Sliczne te kropeczki, musze sprobowac szczescia!

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękne!!! Podziwiam ludzi z taką pasją do tworzenia cudeniek. Notesiki oryginalne i niepowtarzalne.
    ederuniec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Przepiękne to notatniki! Oczywiście że się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  111. na błękit, kropeczki, kubek i kawę się zapisuję ;) nataszka.masik@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczne notatniki, zgłaszam się!
    (link ze zdjęciem w bocznym pasku)
    tierra.es.mia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. ale ta kolejka długa no ale sie nie dziwie po takie pieknosci/

    OdpowiedzUsuń
  114. i ja i ja :)
    www.gixeraa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Kocham takie rzeczy!Jasne,że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  116. PIĘKNY NIESŁYCHANIE, ZAPISUJE SIĘ , UWIELBIAM NOTATNIKI WSZELAKIE BO DUŻO O NOTUJĘ.
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  117. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. zapisuję się :D notatniki są przeslicze :D a baner już na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  119. lubię gotować i było by co wpisywać do tego notesika malkul5wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. zły podałam mejl bo mnie rozproszyła wnuczka malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  122. o kurczaki pieczone! mało brakowało a przegapiłabym takie cudne candy! no mam nadzieję, że tym razem los się do mnie uśmiechnie i wygram:)

    OdpowiedzUsuń
  123. Notesiki wygladaja super, napewno by mi sie przydaly :-) Zapisuje sie i ja!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/ моя ссылочка справа в хронологическом порядке. Желаю успехов - личных и творческих!)
    Очень красивые блокноты, особенно хочется с чашечкой))

    OdpowiedzUsuń
  125. ale cuda:) ustawiam się w kolejce po te piękne notesy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  126. ale cudności !!!!!!!!! piękności...wspaniałości....pozdrawiam.. Nieszka71 a.ksiezniak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Dołączam, przepiękne notesy.

    OdpowiedzUsuń
  128. Ojejku, ale długa lista!
    Nic to dołączę do chętnych;-)

    OdpowiedzUsuń
  129. Śliczne notesy.
    renkka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Przecudowne notesiki!!Jesteś mi inspiracją:)!!
    http://efasfan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Śliczne są te notesiki..

    OdpowiedzUsuń
  132. Kropki!! Super :) Mega długa kolejka...ale spróbować muszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  133. w kolejce po cudowności staję i grzecznie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  134. zapisuję się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. zgłaszam się:)! z chęcią przygarnę...:)
    pozdrawiam serdecznie,
    scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. może 150te miejsce okaże się szczęśliwe :)
    zapisuję się...
    i czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja też ja tez zapisuję się..czasami ostatni sap pierwszymi:-)
    mój mail to agnieszka.avon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  138. biedroneczki są w kropeczki...
    aaa i notesiki też,więc tak marzę sobie,
    mówiąc w krótkim słowie,
    że gdy nastanie grudniowy dzionek,
    będę radosna jak skowronek,
    notesiku-już ja czekam,
    długopisik w kropki szukam,
    i tak będę nim notować
    i w mych myślach dziękować,
    bo to taka niespodzianka,
    że wylosowano mnie z samego ranka!;-)

    ~~oczywiście przyłączam się do zabawy ;-)

    e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Takie piękne i pomysłowe notesiki miałyby się nie podobać??? Żartujesz chyba:))

    OdpowiedzUsuń
  140. Przyłączam się do zabawy, notatniki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  141. chętnie się zapisze :)notesiki cudowne :)

    www.zpapierucudenka.blog4u.pl
    domis89

    OdpowiedzUsuń
  142. ohoho kolejka dluga bez szans na wylosowanie hehehe..

    pozdarwiam
    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Są śliczne!
    Zgłaszam się :)
    Informacja na blogu:
    troja.pinger.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. i ja się dołączam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger