niedziela, października 02, 2011

Jesiennie

Dziś pogoda nastrajała optymistycznie, po spacerze z kocurkiem przyniosłam trochę jesiennych gadżetów i zastanawiałam się jak je wykorzystam. Spacer dla kiciusia był ciekawym doznaniem, bo jak nigdy wydawał się być bardzo skoncentrowany na spadających zewsząd liściach i żołędziach:) Po powrocie zrobiłam sobie małe CafeLate i zabrałam się do wycinania i klejenia, pierwszy powstał "Jesienny taguś", a później karteczka urodzinowa dla tatka:) I tak jakoś szybciutko ten dzień minął, a jak u Was?



(więcej zdjęć tu)


(więcej zdjęć na drugim blogu)


A na koniec oczywiście cosik do posłuchania:)

10 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja. Odnośnie liści też dzisiaj fociłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna karteczka a tag jest świetny, gratuluję pomysłowości :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna ta z listków ja cały czas cos myslalam nad listkami ostatnio no ale mi sie nie udallo wymyslec :(( a Twoja super wyszła

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna! Przed oczami stanęły mi lata szkolne:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć,
    zapraszam Cię do konkursu, który organizuję. do wygrania biżuteria od MM. Konkurs trwa do 10 października.
    http://raroika.blogspot.com/2011/09/konkurs-dla-czytelnikow-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna polska złota jesień zagościła na Twoim blogu:)
    Tag rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger