czwartek, września 01, 2011

Szkolnie i powtórne losowanie

Dziś pierwszy dzień w szkole - tak oficjalnie, bo już od 16 sierpnia rozpoczęły się pierwsze rady, spotkania i szkolenia. Trzy Rozpoczęcia Roku to zdecydowanie za dużo jak na jeden dzień, ale w końcu na koniec dnia należy mi się choć chwilka relaksu, bo od jutra co tu mówić ciężka praca...
Po raz drugi zostałam wychowawcą, pod moimi skrzydłami będzie 13 bardzo sympatycznych dzieciaków i jeszcze dwa razy tyle rodziców-hehe.
Aby umilić czas spędzany przez nich w klasie, postanowiłam uszyć kilka drobiazgów.

więcej zdjęć dodałam na mojego drugiego bloga

A teraz czas na jeszcze jedną wiadomość, jak niektórzy z Was wiedzą w lipcu ogłosiłam swoje pierwsze Candy, zapisało się aż 238 osób.
Rozlosowałam trzy kosmetyczki i dwie niespodzianki wśród obserwatorów. Niestety jedna z osób nie zgłosiła się do mnie, mimo mojego dwukrotnego powiadomienia. Minęło już sporo czasu, termin minął wczoraj.
W związku z tym postanowiłam, że obdaruję kosmetyczką inną osobę, która brała udział w Candy i stwierdziłam, że wylosuję osobę, która na liście będzie 13 - a to dlatego, że jak już wcześniej pisałam tylu uczniów liczy moja fajniutka klasa.
Pod tym numerem znajduje się

Czekam na e-maila od Viol z potwierdzeniem, mam nadzieję, że tym razem fioletowa kosmetyczka już poleci dotrze do zwycięzcy:)


Pozdrawiam
Agea

23 komentarze:

  1. Piękne rzeczy uszyłaś :) 13 dzieci w klasie to chyba fajnie, pamiętam jak ja dawno temu ;) poszłam pierwszy raz do szkoły i było nas wtedy 32.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to słodziutkie! Powodzenia z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moją z wielką przyjemnością zapełniłam i noszę w torebce, jest śliczna. Gratuluje Viol

    OdpowiedzUsuń
  4. O ranisci ale miała farta ta 13!, a ja miałam na wakacjach pokój nr 13!!!!! i kupiłam 13 prezentów i 13 naparstków do kolekcji...ale kosmetyczki nie mam ;( Hi hi hi
    Pozdrawiam i gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. ACIEEE!!!!!!!!!! A taka smutna byłam że nie wylosowało mi sie nic;D;D :*:*:*:*:* jaaa;D;D aż se podskocze ze szczęścia!! jeszcze w dodatku fioletowa!!!!!;D;D;D mój ulubiony kolorek:*:* dziękuję:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. to fajniutko, cieszę się i czekam na dane do wysłania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takimi drobiazgami będzie im miło płynął czas :) Gratuluję Viol :3

    OdpowiedzUsuń
  8. buuu, szkoda, że nie ja, taaaka piękna kosmetyczka. Wychodzi, że to podwójny pech :) W szkole życzę samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieci powinny być szczęśliwe, że mają taką zdolną wychowawczynię. Życzę owocnego roku szkolnego, pełnego dobrych chwil i przeżyć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko pozazdrościć takiej liczby uczniów, ja ma 2x tyle, a koleżanki w pierwszej klasie nawet 29 sztuk...

    OdpowiedzUsuń
  11. super gratuluje nowo wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie! dzieciaki z pewnością będą zadowolone :O)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie mieć panią , która robi takie cudeńka :)
    Pozdrawiam i życzę samych wzorowych uczniów

    OdpowiedzUsuń
  14. Super- taki domowy klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bardzo fajny pomysł z ta dekoracją :o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie "szyciowe" stwory. Kwiatko-dynie cudne.
    Powodzenia w nowym roku szkolnym;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wygranej!A Twoja 13-to szczęśliwa 13 bo ma taką Panią:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miłe słowa, dzieciaki są naprawdę fajniutkie, już dziś zaczęły same urządzać dalej swoją salę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo u Ciebie milusio:) pozwolisz ze bede czesciej zagladac?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Same piękności!!!
    kolory- uwielbiam :D
    Życzę powodzenia z nowymi podopiecznymi :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne drobiazgi. Fajnie szyjesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger