poniedziałek, 5 września 2011

Nadmorska romantyczność

Dziś wpadam tylko na chwilkę, na prawdę na szybciutko uszyłam sobie okładkę na swój kalendarz szkolny, te które dostajemy - mimo iż bardzo lubię sztukę - jakoś do mnie nie przemawiają, "Maria Krystyna" dziwnie na mnie spoglądała na sierpniowych radach pedagogicznych. 
Kalendarz uzupełniony jest również różnymi mądrościami, cytatami i aforyzmami np. na 1 września czytamy "Mądrości należy oczekiwać od tego, kto wydaje rozkazy, a nie od tego, kto je wykonuje.Ignacy Loyola." - i jak to połączyć z nauczycielami i dyrekcją - hmm.
Kalendarzowa okładka jest w nadmorskiej kolorystyce, którą bardzo lubię i gdybym mogła to na pewno chciałabym zamieszkać nad morzem - a tak chociaż namiastka:)
Trochę krzywulcowo mi wyszło:(





Nazwałam posta nadmorską romantycznością - więc będzie trochę romantycznie, coś na jesienne wieczory z gorącą czekoladą w ręku i komedią romantyczną - pochwalę się, w zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka od nieczegosobie - a oto lampion:)

Pozdrawiam
Agea


12 komentarzy:

  1. Lampion jest świetny :) A notes... jak zawsze pięknej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. okładek wszelakich zazdraszczam! specjalnie dla takiej chciałabym nauczyć się szyć. W końcu wszystkie książki u mnie w torbie byłyby spokojne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no świetny lampion , a co do okładek to zgadzam się z jomo hehe w końcu by się nie niszczyły....:( :)

    OdpowiedzUsuń
  4. okładka super, aż się morze przypomina i chciało by się tam wrócić :) a lampion cudny :) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny notes!!!
    Lampion... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampion uroczy-nadaje klimat, a okładka jak zawsze świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka urocza okładka i lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna okładka! bardzo lubię takie delikatne zestawienia kolorystyczne, no i morskie elementy będa przypominac, że niedługo lato i pomoga przetrwać zimę ;) lampion cudny - jaka fajna atmosferka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna okładka, a lampionik bardzo romantyczny :))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny notes na wspomnienie lata, a lampion na pewno sprawdzi się w długie wieczory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...