niedziela, września 18, 2011

Już jestem

Troszeczkę mnie nie było, a to za sprawą pracy i związanego z nią wyjazdu na Zieloną Szkołę - ale o tym napiszę w następnym poście.
Tak, rok szkolny rozpoczęty, dużo pracy i przygotowań, jednak mimo tego starałam się wykorzystać każdą wolną chwilkę (a było ich na prawdę bardzo mało) na zrobienie kilku obiecanych sobie i innym rzeczy, będzie więc uszyta okładka na notes, pokrowiec na telefon, zestaw dla małej kobietki i kilka zdjęć z wycieczki po Warszawie - bo w międzyczasie odwiedzili mnie/nas również rodzice - a że pogoda sprzyjała udało się nam trochę pospacerować.
Szkoła to to co zdecydowanie pochłania najwięcej czasu, moi czwartoklasiści musieli zmierzyć się z kilkoma dokumentami uświadamiającymi im co czeka ich w tym i w przyszłych latach. Byli dzielni.
---
Niezbędny w pracy jest notes, uszyłam na szybciutko okładkę i pokrowiec na telefon


oraz poproszono mnie o uszycie zestawu dla małej kobietki


więcej zdjęć szyciowych wytworów umieściłam tu

W ostatnim czasie z okazji urodzinek (wieku nie podam) otrzymałam od rodzinki karteczkę urodzinową i wrzosik

A teraz króciutki spacerek po Warszawie





Pozdrawiam
Agea

10 komentarzy:

  1. śliczne kolorki i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cacuchna!
    pozatym świetne zdjęcia robisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój blog. Śliczne rzeczy robisz i piękne zdjecia. Bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny jest ten zestawik dla malej kobietki:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw dla dziewczynki jest super! Fajne foteczki :) Dziękuję za udział w moim candy :) Pozdrowienia, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ;-) Tu Marynarz ;) Dziękuję za urodzinowe życzenia, wkrótce nowy post, ech, ja ciągle gdzieś w drodze. Miło mi że wzięłaś udział w moim Candy - rozwiązanie 29.09, ale pamiętaj o tym by
    dodać się do obserwatorów bloga zgodnie z zasadami. Będę Cię odwiedzał częściej bo widzę tu sporo interesujących rzeczy ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne twory!!!
    Kolory... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw dla Mai jest taki śliczny. mimo że sama jestem dużą kobietką, mogłabym też taki posiadać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger