niedziela, września 25, 2011

Czy to już jesień?

Ja tylko na chwilunię, wróciłam dziś z rodzinnego weekendu. 
I tak się zastanawiałam czy to na pewno rozpoczęła się już jesień? hmm niebo było błękitne, słoneczko świeciło i było wyjątkowo ciepło, przyjemnie.
Nie mogłam się oprzeć i nie zrobić kilku zdjęć ze spacerów z mamą, siostrą i zwierzakami:)
Kiciuś jak zwykle wylądował na drzewie


Mika  nie podjęła się takiego wyzwania


Teraz troszkę przyrodniczo, sami oceńcie czy jesiennie, bo ja już sama nie wiem czy szukałam lata czy jednak jesieni:)










 Otrzymaliśmy też z mężusiem piękny prezent od przyjaciół, dziękujemy Wam - nie było najmniejszego problemu z miejscem w którym się znajdzie - najwidoczniej tak miało być:)))



Zapraszam Was do obejrzenia innych dzieł Marty i Artura pod adresem  

Dziękuję również za inne niespodzianki które otrzymałam na pewno za nie długo pokażę coś co z nich stworzę i na pewno będą też użyte koraliki


 A teraz pochwalę się jeszcze bransoletką, którą otrzymałam od my sister Dorothy
(więcej jej fajniutkich wytworów na blogu http://twory-dory.blogspot.com), 
wybrałam sobie taką, bo właśnie teraz jestem w takim nastroju kolorystycznym:)


 A na koniec jedne z moich ulubionych, czyli wrzosiki z ogródka mamy Joli



Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia

Agea

10 komentarzy:

  1. piękne migawki, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiciuś najpiękniejszy, choć inne kudłate też mi się podobają. Jaka to rasa? Oczywiście Kiciusia.
    Bardzo też mi się podoba obraz taki optymistyczny. Zajrzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu słonecznie i pogodnie, taką jesień to ja rozumiem ;) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze tegoroczna jesien bedzie ladniejsza od lata! Piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama pogubiłam się w tych porach roku.Niby jest jesień,a mamy lato.Ciekawe czy jesień też się nie da zimie?Oczywiście pod warunkiem ,ze ta jesień nastąpi:)Piękne fotki,serce się raduje:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki! a bransoletka...hm...powiem Ci zdolną masz siostrę :O) świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Niech taka letnia jesień trwa jak najdłużej. Gratuluję prezentu od znajomych. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się ta fotka z fioletowym kwiatuszkiem:)
    A bransoletka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger