środa, 3 sierpnia 2011

Wyróżnienie i wygrana

Jak pisałam we wcześniejszym poście dostałam wyróżnienie "One Lovely Blog Award. To miłe, kiedy innym podoba się to co robisz, dziękuję za wyróżnienie: Krótkiej, Lilce, Dorothy, Kasi, Alinie, Leandrze, Violinowej, Love Inspirations, Sikorce w akcji, Violi i Asi.
Dziękuję kobietki, mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam:)))

Postaram się teraz sprostać mojemu wyróżnieniu, po pierwsze lista moich ulubionych blogów. Jest ich sporo i pewnie do wieczora mogłabym siedzieć i pisać. Jednak poniżej przedstawiam te z dziewczyn, które są moimi pokrewnymi duszami i nie da się ukryć, ze mają bardzo twórcze umysły:)))
Oto złota szesnastka:)
1. Dorothy, to nie tylko pokrewna dusza:)))hehe
2. Lilka
4. Kasia
5. Ula
6. Ecila
7. Bajla
9. Sabik
10. Musta
11. Marysza
12. Mobart
13. Krysia
15. Paula
16. Asia

A teraz coś o mnie:
  • na co dzień pracuję zarówno z maluszkami jak i młodzieżą, uczę IT (teraz jestem na zasłużonych wakacjach),
  • od 4 lat jestem przykładną żoną (jutro mamy rocznicę!!!!!:) i opiekunką kocurka o dość nietypowym imieniu, hehe,
  • bardzo lubię mieć wszystko zaplanowane, co jest czasami męczące dla innych,
  • uwielbiam wszystko co w swojej nazwie ma hasło "czekolada, czekoladowe",
  • kocham morze, chciałabym tam kiedyś zamieszkać,
  • lubię słuchać muzyki klasycznej, zwłaszcza jak coś robię np. wycinam, wyklejam i sprzątam. Moim ulubionym kompozytorem jest Johhan Strauss, mogłabym go słuchać godzinami,
  • marzy mi się też mała pracownia krawiecko-scrapbookingowa, czyli takie moje małe królestwo od taki punkt planowania, realizacji i dowodzenia:))) 

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


    Achaj no i oczywiście pochwalę się wygraną u Marty, która prowadzi blog http://fotostwory.blogspot.com/
    Dziękuję Marto  
    A oto co wygrałam, z niecierpliwością czekam na przylot ptaszków:)


    Pozdrawiam
    Agnieszka

    we wcześniejszym poście pisałam o swoim  
    pierwszym literowym napisie

    13 komentarzy:

    1. ogromnie dziekuje za wyroznienie!!! niestety dalej nie przesle, bo jakis czas temu dostalam wyroznienie i wytypowalabym te same osoby;p ale dziekuje serdecznie!! :D

      OdpowiedzUsuń
    2. wiem, wiem ale bardzo chciałam wyróżnić, więc jeśli któraś z Was już otrzymała to oczywiście nie musi jeszcze raz typować - no chyba, że chce:)))

      OdpowiedzUsuń
    3. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie- bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz:-)
      Też czaiłam się na te cudne ptaszorki:-) gratuluję szczęścia i wygranej. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    4. Dziękuje bardzo za wyróżnienie mnie.

      OdpowiedzUsuń
    5. Dzięki wielkie i zapraszam również do siebie po wyróżnienie :*

      OdpowiedzUsuń
    6. Agnieszko gratuluję wygranej oraz dziękuję za wyróżnienie:) Buźki***

      OdpowiedzUsuń
    7. Witaj Agnieszko :)
      Nawet nie wiesz jak mi miło ! :)
      Dziękuję ogromnie !!!
      Dzisiaj dostałam pierwsze wyróżnienie mojego bloga a potem również pierwsze mojego drugego bloga od Dorothy :D
      Ogromnie się cieszę :)
      Dwa wyróżnienia w jeden dzień ;)))
      Tylko teraz chyba muszę podwójnie wywiązać się z wyróżnień ! ;D
      Tobie również gratuluję wyróżnienia !!!
      Pozdrawiam !

      OdpowiedzUsuń
    8. Dziekuje pieknie za wyroznienie :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Jestem bardzo zaskoczona, ale oczywiście baaardzo pozytywnie:-) Dziękuję!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...