wtorek, sierpnia 16, 2011

Wyniki Candy

Witajcie Kochani,
W poniedziałek minął roczek mojego blogowania, dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze. Tak jak obiecałam dziś odbędzie się losowanie w zabawie, którą ogłosiłam w lipcu. Dziękuję wszystkim za udział, dzięki temu poznałam wiele nowych osób i odwiedziłam wiele fajniutkich blogów.
Zaczynamy...
Maszyna losująca w postaci nadmorskiej skrzyneczki otrzymanej w prezencie od  moich cudownych Rodziców jest gotowa.


Komisja nadzorująca - mój kiciuś - Marc Anthony - również na swoim miejscu


a teraz czas na losowanie





 Losy troszkę nadgryzione, ale są:



A oto co było do wygrania 


Kobietki czekam na wasze e-maile na adres agea0@poczta.onet.pl
Napiszcie również, którą z nich chcecie - kto pierwszy ten lepszy:)
To nie koniec zabawy, obiecałam również, że rozlosuję niespodziankę wśród moich obserwatorów:)))
 Wcześniejsze drukowanie, wycinanie i zawijanie karteczek było przyjemne (takie szybkie wycinanie ostatnimi czasy miałam podczas ozdabiania sali na nasz szkolny bal karnawałowo-walentynkowy) - to jednak już tym razem wspomogłam się Generatorem Random.
I tak Moi Drodzy:
czyli Lilka

a oto niespodzianka


a teraz druga niespodzianka, postanowiłam wylosować jeszcze jednego obserwatora

czyli Anek73
a oto druga niespodzianka


Gratuluję i Wam kobietki, czekam na wasze e-maile na ten sam adres, który podałam powyżej - oczywiście podajcie adresiki na które mam przesłać notesiki.

Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających:)))
Ps. Bardzo sympatyczna zabawa, na pewno zorganizuję za niedługo kolejną:))
Agea

43 komentarze:

  1. Gratuluje szczesciarom;) dziekuje za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    masz uroczego kociaka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę- zapraszam do mnie - jeszcze trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom! Super komisja nadzorująca losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluje:)I pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. nic tam, ze w losowaniu szczęścia nie miałam, ale co się naśmiałam przy "oglądaniu" losowania, to moje! Cudny kocur pięknie się sprawił jako maszyna losująca!!
    Pozdrawiam :-)
    I oczywiście gratulacje dla tych, którym się poszczęściło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom:) zabawa była przednia zwłaszcza z losowaniem;) Zapraszam też do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla szczęśliwych zwyciężczyń... ale mają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A już miałam nadzieję, że mnie Marc Anthony wylosuje... ale ma piękne imię a skrzyneczka od rodziców jest piękna :) Wszystkie rozdane prezenty również są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka niespodzianka! Cieszę się ogromnie i już pisze maila :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. :O)!!! Ale się cieszę! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję dziewczyny, ale jednocześnie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. będe płakać, że to nie ja ta szczęściara;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations to the winner and to you, dear, for the lovely, lovely candy! Your handmades are so beautiful! Love it! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się ciesze, maila już naskrobałam. Gratuluje również pozostałym i zapraszam wszystkich na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty bardzo ładne,gratuluję wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wylosowanym dziewczynom !
    I życzę wszystkim słonecznej pogody na resztę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla wszystkich :)

    Pięknego masz kota :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kot słodziak:) Dzięki za zabawę, bardzo fajnie się to oglądało:) Marc Anthony dzielnie się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny Kotek! :))
    gratuluję zwycięzcom, dodaje do obserwowanych. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O a jakie te notesy piękne. Szkoda, ze się nie poszczęściło ale nic, gratuluję również dziewczynom ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne Candy i niespodzianki. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za fajną zabawę i gratulacje wylosowanym!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za zabawę:-) Gratulacje dla Szczęściar!

    OdpowiedzUsuń
  30. No, taka obfitość prezentów, i takich fajnych! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka miła wiadomość :)
    Gratuluję pozostałym wygrywającym :)
    Dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. no ja tak koty lubię i mnie nie wylosował ehh..
    gratulacje dla szczęśliwców;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje gratulacje.Piękne prezenty pocieszenia przygotowałaś:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger