poniedziałek, sierpnia 22, 2011

Przydasie & zmiany

Witajcie,
mimo iż rok szkolny zbliża się dużymi krokami, staram się jeszcze korzystać z wolności i wolnego czasu. Jestem w trakcie robienia dwóch albumów  - przyjacielskiego i wakacyjnego a także cosik wyszywam dla małej kobietki.
Korzystając ze słoneczka postanowiłam jeszcze coś odnowić, w ruch poszła biała farba, pędzel i wałeczek. 
Jakiś czas temu będąc w rodzinnych stronach nawiedziłam pchli targ i nie mogłam się powstrzymać od posiadania niektórych rzeczy. Razem z siostrą przemierzałyśmy targ wzdłuż i wszerz, oczywiście nie same, ktoś był też potrzebny aby płacić i nosić...hehe.
Udało mi się znaleźć drewnianą skrzynię, gdy tylko ją zobaczyłam od razu pomyślałam o swoich tasiemkach, wstążeczkach i już widziałam ją w myślach pomalowaną na biało, a oto i ono...


a skoro tasiemki czas uporządkować, to przydałoby się też coś na wszelakie guziki, guziczki itp.
Znalazłam też słoiczek z wygrawerowanym napisem


Nie mogłam się powstrzymać


Znalazłam też coś dla domku / dla duszy / na romantyczne wieczory / jak kto woli

Tu już tylko było lekkie odświeżenie, bo świecznik był biały:)
 A jak tak już byłam w trakcie malowania i odświeżania, pomyślałam, że zrobię malucieńką przerwę w swoich projektach scrapbookingowo-szyciowych i zmienię aranżację pokoiku, w ręce wpadł mi materiał w delikatne różyczki, wcześniej już przeze mnie wykorzystywany.
Na szybciutko uszyłam zasłoneczki z białą podszewką...




i zmieniłam okrycia na krzesła - podusie w kolorze delikatnego fioletu dostałam od rodziców - myślę, że to dobry moment, żeby je wykorzystać akurat w tym momencie


No tak, było coś dla duszy, to teraz coś dla ...przecież nie samym malowaniem człowiek żyje...
upiekłam też w weekend swoją "drugą" tartę tym razem ze śliweczkami


Razem z mężusiem zrobiliśmy sosy spaghetti, łącznie mamy zapas w postaci 16 słoiczków.


Już sprawdziliśmy - udało się:)
Przepis dodam za nie długo na mojego smakowego bloga

To nie koniec, zachęceni przez innych zrobiliśmy też oliwę z bazylią+oregano+czosnkiem - teraz musimy odczekać dwa tygodnie na efekty (wstrząsając dwa razy dziennie) - będzie jak znalazł do sałetek, mięsa...zobaczymy czy się uda.


a skoro jestem przy przyprawach i malowaniu, zrobiłam mały porządek na małym balkoniku - oczywiście w ruch poszła biała i  ... tym razem również fioletowa farba.



na koniec mój jakże grzeczny kiciuś (jeszcze bez pomalowanego na biało nosa - ciekawskie zwierzę)


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam za bardzo:)
Pozdrawiam
Agea

PS. a teraz idę do Was w odwiedziny:)))

20 komentarzy:

  1. Wszystko piękne. Słoiczek mam podobny, ale nie na guziki ;) Materiał w różyczki po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zakupy!! Ale smakowitości!!! Pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pracowity koniec wakacji, ale jaki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest takie cudowne <3 zasłonki delikatne i urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności pokazujesz. Słoiczek uroczy. Zainteresowałaś mnie też tym sosem do spagetti. Będę czekać na przepis.

    OdpowiedzUsuń
  6. och i ach...jak zawsze wszystko piękne...a bazylia to wybujała na maxa patrzę...chyba ja mam tylko taką marną jakąś:/ Skrzynka na wstążki jest wręcz fenomenalna:D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że pracowity weekend :D zamawiam takie zasłonki :D boskie są :D mimo,że nie przepadam za śliwkami, to tarta wygląda obłędnie i smaku mi narobiłaś niesamowitego :) skrzyneczka git ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam dziś zeszycik :) - dziękuję ogromnie :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy baaardzo podobają mi się zasłonki Kot boooossssski!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna rzecz ladniejsza od drugiej :) nawet nie wiem o czym mam pisac;) skrzyneczka i sloiczek sliczne :) na przepisz bede czekala;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Napracowałaś się :)
    Wszystko śliczne :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzyneczka cudo, wczoraj otrzymałam wygraną w Candy kosmetyczkę, jest cudowna, jeszcze raz bardzo dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutko, cieszę się, że dotarło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kobieto! czy Ty nie masz przypadkiem dziesięciu rąk?
    no, nabawiłam się kompleksów, ot co!;))
    cudności skrzyneczka, zasłonka słodziutka, baaardzo smakowite wypieki i przetwory:))a kocio prześliczny:))
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety mam tylko dwie, ale zdecydowanie doba jest dla mnie za krótka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooo.... wszystko mi się podoba... i to bardzo :D
    Fantastyczne znaleziska :)
    To i te pyszności... mrrrr...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. oj! to czekanie...:O) zakupy rewelacja, świetna skrzynia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawartość tego posta wygląda bardzo pracowicie!

    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger