piątek, sierpnia 05, 2011

Niespodzianka i kropeczkowy notesik

Od rana odwiedził mnie Pan Paczkowiec, tak go nazywam bo przywozi paczki, a to co innego niż nasza Pani Listonoszka. Hmm zdziwiłam się bo na nic nie czekałam. No, ale nie ma to jak pomysłowi Rodzice i siostra, przesłali mi różności, dziś zaprezentuję tylko niektóre z nich:)))
Pan Pocztowiec przyniósł mi również przesyłkę  z Craft 4 You - zamówiłam kilka drobnostek do albumu ślubnego nad którym aktualnie pracuję. W tej oto paczuszce znalazł się papier Black Tie i nie moglam się oprzeć, musiałam choć na chwilę porzucić pracę nad albumikiem - w zamian powstał taki oto zeszytowy notesik:)


więcej zdjęć na moim drugim scrapowym blogu

ach, powracając do wcześniejszego wątku niespodziankowego, z mężusiem otrzymaliśmy karteczkę



a i z racji siostrzanych wakacyjnych wojaży otrzymałam taką oto latarnię:)


Inne niespodzianki za niedługo:)
pokażę jeszcze mojego kocurka - taka piękna pogoda za oknem działa na niego bardzo usypiająco, choć po otwarciu pudełek z owymi niespodziankami - w pokoju działo się istne szaleństwo papierowe - niestety żadne zdjęcie nie wyszło, bo wszystko działo się tak szybko:)



Agnieszka

we wcześniejszym poście pokazałam 

8 komentarzy:

  1. Notesik i latarnia piękne, kartka na kwiatowe gody również :) a kocurek kochany, wygląda jak mały ryś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notesik i piękne prezenty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny ten notes:)
    i wszystkiego najlepszego na dalsze wspólne lata:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny notes! A latarnia rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały notesik.Urocze prezenty. Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny notesik i piękne prezenty
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kazdy lubi dostawac prezenty, zwlaszcza takie fajne.
    Kocurek przesliczny .
    Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny delikatny notesik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger