sobota, sierpnia 27, 2011

Post przedszkolno-szkolny

Rok szkolny już za kilka dni, kiedyś coś obiecałam więc to dobry moment aby zrobić coś co w szkole może okazać się przydatne. Dla Adama i dla Agatki przygotowałam małe upominki, mam nadzieję, że się spodobają - no i mam nadzieję, że dotrą do 1 września:)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie było dziś niemiłosiernie upalnie - jednak to nie zniechęciło mnie absolutnie do tego aby kończyć obiecany zestaw dla małej damy:)
 Miałam też dużą niespodziankę, dowiedziałam się, że wygrałam Candy u Niczego sobie:)

A teraz czas na "Zestaw dla Agatki" - torebusia, notesik i portfelik





"Zestaw dla Adasia" - zeszyt w linię, w kratkę, gładki i notes z magnesem lub do powieszenia
- tu ciocia Dorothy pomagała -





Pozdrawiam
Agea

7 komentarzy:

  1. Świetne, dzieciaki będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. superanckie napewno się spodobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty!cudnie zrobione!Na pewno ucieszą dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenciki!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ekstra zestawy:)

    zapraszam na moje Candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne! komplecik dla Agatki - istna słodycz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger