wtorek, 9 sierpnia 2011

Karteczka i spacer po Starówce

Kolejnym weekend za mną, za tydzień powrót do szkolnej rzeczywistości, ale jeszcze w wersji light czyli bez rozbieganych maluchów i dzwonka odmierzającego czas. 
Wiem już, że we wrześniu podbijam Mazury z moją nową klasą - ciekawe jak będzie - hmm. 
Jestem wyjątkowo dobrych myśli, bo można by powiedzieć, że Ja wybrałam ich a oni mnie:)
Oby tylko pogoda nam wszystkim dopisała, bo jedzie nas tam sporo...ok. 90:)
Dziś pokażę karteczkę, którą zrobiłam dla teściowej z okazji urodzin




Korzystam jeszcze z chwil wolności, przedwczoraj udało mi się wyciągnąć szanownego małżonka na spacer po Starówce, mimo iż w powietrzu wisiał deszczyk, udało się nam jeszcze złapać słoneczko:)





Oczywiście były też pyszne lody czekoladowo-waniliowe:)
- więcej zdjęć wrzuciłam na mojego fotobloga

...

a wczorajsze niebo wyglądało tak

- ciekawe co tam jest?

Pozdrawiam
Agea

13 komentarzy:

  1. bardzo ładna kartka.. taka delikatna:)
    a niebo cudowne:D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka przykuwa wzrok delikatnością.Jest bardzo ładna.Wyjazd na Mazury fajna sprawa,ale te 90 młodych ludzików wzbudza we mnie mały lęk:)Mówią jednak,że do odważnych świat należy:).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grazie della visita...bello il tuo blog!! Sono diventata tua follower...c'è il mio secondo nome Celeste!! Ciao,Anna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za dzieciaki:)
    Kartelunia ładniusia, a zdjęcia urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze twierdzę, że to Pan Bóg zerka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie Ci wyszla ta karteczka.Tesciowa na pewno sie ucieszy:) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  7. No zdjęcia super, ale karteczka... po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kartka jak z innej bajki, uwielbiam motywy a motylami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka. Róż taki delikatny. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Taka delikatne i stonowana, przez co taka leciutka jak mgiełka - miodzio!
    A wyjazd z 90 urwisów - trochę straszno, ale pewnie dacie sobie radę ich ogarnąć ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. the card is just wonderfull! so soft and delicate! bravo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...