czwartek, sierpnia 11, 2011

Ja jeszcze wakacyjnie

Lato trwa, chociaż pogoda nie bardzo może na to wskazywać. Dla przywołania dobrych klimatów uszyłam zestaw w paseczki: podręczna torba, notes i kwiatek, który może służyć jako broszka albo ozdoba torba - jak kto woli.
 Pierwszy raz zrobiłam notes zamykany na rzep i pierwszy raz torbę bez puszystego wypełnienia - czyli naprawdę podręczna torba, którą można za równo nosić od tak albo zwinąć i schować - też jak kto woli:)






Więcej zdjęć na moim szyciowym blogu
Pozdrawiam
Agea

40 komentarzy:

  1. Przepiękne. Materiały pierwsza klasa i aż czuć pod palcami ich mocny splot.
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jakie piękne klimaty marynistyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten komplet :) śliczne materiały

    OdpowiedzUsuń
  4. soooo beautiful! i love it! i love it! i love it! the colors are just perfect asociated!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają, fajny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o tym komplecie, marzę!!!! T najpiękniejsza torba i notes jaki w życiu widziałam :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny!Chociaż przez chwilę zapomniałam co się dzieje za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynistyczne tonacje zawsze przyciągają moją uwagę. Piękny komplet. Kwiatek wieńczy dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh,tez bym chciala umiec szyc takie cudenka;) Wszystko piekne,jak zawsze w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuśny zestaw w cudnej kolorystyce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wyszło, fajne kolorki i fantastyczne wykonanie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny zestawik! Jak najbardziej letni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny komplet w świetnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny komplet!! Naprawdę bardzo wakacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplecik iście morski-śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super komplet w morskim klimacie, torba r e w e l a c y j n a ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  18. torba świetna na lato! wprost do jakiegoś marynarskiego look'u;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny komplecik,normalnie zazdroszczę Ci go:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba mieć niemałą wyobraźnię i talent żeby cos takiego zrobić. Gratuluję kreatywności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super komplet. W tym układzie te paseczki wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne rzeczy uszyłaś !!!
    Ja też ostatnio na tą mało letnią pogodę zaszalałam z turkusem :)
    Twój zestaw kolorów bardzo mi się podoba ! :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Codeńka!!!
    Uwielbiam marynarskie kolory :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. MMMMMMMM Fajne. W stylu marynistycznym czyli bardzo na topie. Pozdrawiam gorąco i powakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger