czwartek, sierpnia 04, 2011

A+Ł=WM

No to na liczniku mamy już 4 lata:)
Jak ten czas szybko leci - z tej okazji zrobiłam na szybciutko mały albumik dla mężusia





*więcej zdjęć umieściłam na moim drugim scrapowym blogu

a co by jeszcze uczcić ten jakże arcyważny dzień zrobiłam ciacho o nazwie Pavlova - moja wersja z borówkami.

Przepis zaczerpnęłam z Lawendowego domu

Oczywiście moja chorągiewka to ta różowa:)))

i coś romantycznego na tą okazję


Pozdrawiam
Agnieszka


w poprzednim poście było
o wyróżnieniu i wygranej

13 komentarzy:

  1. Jeszcze wielu, wielu wspólnych szczęśliwych lat Wam życzę!
    (my niedługo będziemy mieli na liczniku 40)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz Najlepszego Sister :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i inne sympatyczne wyrazy z okazji rocznicy!!!
    Cudności zrobiłaś albumik a ta Pavlova.... jejciu ,zaśliniłam się z zachwytu:))
    pozdrawiam serdecznie, pana męża również:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne grtulacje Agnieszko - dla Ciebie i Mężea !!! :)
    Czas leci strasznie szybko prawda..?
    Ja czuje się jakbym brała ślub wczoraj a za 2 miesiące 1 roczek nam stuknie..już :)
    Życzę Wam abyście wytrwali w małżeństwie i miłości do końca swoich dni !!! :)
    Pięknie to wszystko przygotowałaś !!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego!!!!!:):):) ojjj cudny staż:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Albumik cudny - już podziwiłam na scrapowym blogu a ciacho smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!Albumik śliczny,a ciasto wygląda znakomicie!Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Was :). Mi 3 stuknęło 10 lat :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!!!
    Album jest fantastyczne!!!
    Cudne radosne kolory :)
    Ciasto... mrrr... pychota :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :D dużo radości życzę Wam na kolejne latka.
    a w prezencie dodaję pioseneczkę dla "zakochanych " - http://www.youtube.com/watch?v=Aw8i28bNoYY - piękny kawałek :)
    Wszystkiego dobrego !
    Pozdrawiam
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :) ciasto wyglada apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten album :)) Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger