poniedziałek, 4 lipca 2011

Zestaw marynistyczny dla Beati

Witam wszystkich odwiedzających mój blog, dziękuję za wszystkie miłe komentarze, nie ukrywam, że właśnie dzięki nim przygoda z szyciem zamieniła się w coś więcej. Szycie sprawia mi wiele przyjemności, więc każdą wolną poświęcam szyciu albo scrapowaniu.
Dziś przedstawiam Wam zestaw, który stworzyłam dla swojej przyjaciółki Beati. Obiecałam, że przygotuję niespodziankę i oto ona. Beati wybrała styl a reszta miała być tajemnicą - którą właśnie teraz odkrywam.
Mam nadzieję, że zestaw się spodoba, w okolicach Włocławka jest wiele jezior, więc torba możliwe, że się przyda:)))
więcej zdjęć na moim drugim blogu
Zapraszam
Agea

9 komentarzy:

  1. Piękny zestaw !! :)
    W tej torbie najbardziej podoba mi sie ta wielgachna kokarda !!! :)
    Jest CUDNA i przesłodka :)
    Uwielbiam kokardki :D
    Pozdrawiam serdecznie
    p.s.dziękuję za pozytywny i przemiły komentarz pod moim projektem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki cudny zestawik można nosić nie tylko nad morzem,jest prześliczny, a kokarda wieńczy dzieło:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciolka bedzie na pewno mega zadowolona!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, aż zapiera dech! Z pewnością się powtarzam ale nic na to nie poradzę! Uwielbiam do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torba, kokarda dodaje jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zazdroszczę zdolności szycia ,ten zestaw jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedziny u mnie i slad po sobie:) jak widzę dobrze idzie Ci szycie i nie tylko ...:) i ja lubię maszyny do szycia choć za mało czasu jej poświęcam częściej szyję nią ostatnio papier niż materiał:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...