piątek, 1 lipca 2011

Wakacyjne słodkości

Tak na prawdę to dopiero od dziś mogę cieszyć się wakacjami, z tej okazji wczoraj upiekłam ciasto z moimi ulubionymi malinkami i nawet mi się udało...

Jeśli ktoś chciałby spróbować tu umieściłam przepis.

Z okazji wakacji zrobiłam małe przemeblowanie na blogu i wymyśliłam swoje małe logo, ciekawe tylko kiedy mi się znudzi i znowu zacznę coś zmieniać. W planach wakacyjnych oprócz krótkiego wyjazdu mam również zrobienie kilku albumów, uszycie niespodzianek dla swoich najbliższych... i oczywiście z okazji pierwszych blogowych urodzin ogłoszę candy.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pada deszcz i nie jest zbyt ciepło - więc zdecydowanie dobrze by było spożytkować ten czas na coś twórczego:)

8 komentarzy:

  1. Hmm..jakie ciacho ! :D
    Ja właśnie wróciłam z zakupów i jestem strasznie głodna z chęcią zjadłabym takie ciasteczko do kawy :)))
    Jak podałaś przepis to może zrobie :)
    Logo bardzo fajne i przyjemne dla oka :)
    Ja też ciągle coś zmieniam i wymyślam...
    My kobiety, szczególnie te artystyczne dusze tak już chyba mamy :))
    Chyba nie ma Cie jeszcze u mnie na moim pierwszym Candy..więc zapraszam !
    http://atelierpauli.blogspot.com/2011/06/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciacho wygląda smakowicie:) do kawki w sam raz, szczególnie w tak pochmurny dzień (u mnie też pada) przyda się troszkę słodkości na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany- mniam uwielbiam takie malinkowce. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda :) Logo jest bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda :)uwielbiam maliny! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto wyglada bardzo apetycznie!Tez lubie malinki wiec bede musiala upiec.Dzieki za przepis:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie,a więc i tak samo musi smakować:)Pozdrawiam gorąco chociaż Szczecin jest zimny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...