środa, 6 lipca 2011

Moje pierwsze urodzinowe Candy

Zapraszam na moje pierwsze urodzinowe candy, tak się składa, że 15 sierpnia minie rok od założenia bloga www.agea-happiness.blogspot.com
Chciałabym bardzo serdecznie wszystkim podziękować za odwiedzanie mojego bloga i za pozostawianie miłych komentarzy. 
Do wylosowania będą 3 kosmetyczki z broszkami. 


Wszystkich, którzy chcą wziąć udział w zabawie bardzo proszę o :
- pozostawienie komentarza pod tym wpisem,
- zamieszczenie zdjęcia na swoim blogu wraz z linkiem do mnie,
- osoby, które nie posiadają bloga, proszę o pozostawienie adresu e-mail  
- będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga (wśród osób obserwujących rozlosuję niespodziankę)

Zabawa potrwa do 15 sierpnia, losowanie odbędzie się 16 sierpnia.

Bardzo serdecznie zapraszam:)
Mam nadzieję, że się Wam spodobają:)))

 Pozdrawiam
Agea

240 komentarzy:

  1. JESTEM PIERWSZA!!!!
    Oczywiście zapisuje się na Twoje cudowne Candy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapisuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak można przejść obojętnie obok takich cudeniek!? oczywiście, że staję w kolejce:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyczki! :) mam nadzieje ze poszczesci mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniusie cukiereczki rozdajesz.
    Zapisuje się koniecznie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oj trudno byłoby przejść obojetnie obok tak cudownych cukierasów, więc chetnie sie ustawie w kolejce.... a przy okazji dziekuje za odwiedziny i zycze jeszcze kolejnych dni-mc-lat owocnego blogowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie że się zapisuje:O) mam nadzieję, że mi się poszczęści!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma na co czekać, zapisuję się, takich cukierasów nie przepuszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rzeczy tworzysz:) Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Kolejnych twóczych i blogowych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dawna mam chrapkę na twoje cudowne kosmetyczki!!!
    I ja się zgłaszam, być może choć raz mi się poszczęści :D

    Loveeinspitarions

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za odwiedziny u mnie na 'Zielonej wyspie' :)
    I staję w kolejce po te cuda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kosmetyczki !!!
    Wszystkie !!
    Ale dla maniaka koloru czerwonego to chyba najbardziej podoba mi się ta z czerwonym guziczkiem...;D
    Oczywiście staje w kolejce z wielką nadzieją :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze cudne kosmetyczki i broszki kwiatuszki! Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kosmetyczki i broszki też! zgłaszam się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kosmetyczki i broszki :) I z jakich pięknych materiałów są uszyte :)
    Dziękuję za zaproszenie , bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne! Staje w kolejce bardzo chetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakże miły jubileusz - najlepszego! A jakże piękne kosmetyczki :) Kolejka? I ja tu stoję. Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje roczka na blogu :)
    Kosmetyczki są śliczne - chętnie się zapiszę na Twoje candy.

    Pozdrawiam
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem dwudziesta!Chętnie postoję w kolejce w miłym towarzystwie:)Kosmetyczka śliczna.Pozdrawiam Jola:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyczki prześliczne, więc nie pozostaje mi nic innego jak stanąć w kolejce po nie ;o) Być może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj :)
    ja również ustawię się w kolejce :) śliczne cukieraski przygotowałaś! :)))
    pozdrawiam Cię słonecznie i cieplutko :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne pastelowe!
    Też po nie stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie cudności i jak tu się nie zapisać! Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowności... ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do siebie - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba żartujesz??!!! Śliczne są ! Jak mogą się nie podobać ;) Dziękuję za zaproszenie chętnie stanę w kolejce do Candy i zacznę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale śliczności, zwłaszcza ta w krateczkę!
    19-tego sierpnia wracam z wczasów i chętnie przeczytam,że wygrałam u Ciebie cukierasy :D

    pees.zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Toż to małe dzieła sztuki są!!! Muszą się podobać...a mi się podobają i to bardzo!!:D Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  28. może będę miała trochę szczęścia i kosmetyczka będzie moja
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się zapisuję i jednocześnie dziękuję, że zostałaś moja obserwatorka i w związku z tym ja tez się tu rozgoszczę. U mnie przy okazji każdego candy jest też candy dla obserwatorów, w którym biorą udział wszyscy obserwujący mój blog. Dodatkowo swój blog znajdziesz w lewym pasku bocznym pod hasłem blogi zaprzyjaźnione. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne! Chętnie przygarnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. no pewnie że się podobają! bardzo ładne te kosmetyczki, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj piękności, oj jakże mogłabym nie połasić się na nie ;) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się koniecznie. Takie cudeńka :)
    Pozdrawiam :)
    http://czarnajagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kosmetyczki

    No cóż zapisuję się bo takiego jubileuszu ominąć nie mogę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Urodzinowe Candy

    http://myartpasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne kosmetyczki. Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ Ty masz dużo blogów - pogubić się można!
    Dzięki za udział w zabawie u mnie - powodzenia życzę w losowaniu :-)
    No i tu się obowiązkowo zapisuję - gdyby tak udało mi się wygrać tą środkową - różową (choć o dziwo różu ogólnie nie lubię), to bym była wniebowzięta!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką przyjemnością dołączam do grona biorących udział w Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe komplety.
    Zapisuję się :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne candy!
    Nie sposób nie spróbować szczęścia.

    Życzę jeszcze wielu latek blogowania i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również będę obchodzić wkrótce moje blogowe urodziny:)
    Życzę wielu fantastycznych projektów !
    Pozdrawiam pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  41. Fioletowa jest najładniejsza :) Staję po nią w kolejce.

    Zapraszam też na moje szydełkowe candy
    http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/06/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne! Ustawiam się w tej długiej kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkiego najlepszego z okazji roczku pierwszego :)
    oczywiście zapisują się na takie urocze cukierasy, może będę miała farta i maszyna losująca kimkolwiek i czymkolwiek by była wylosuje mnie ;)
    info na blogu już zamieszczone
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne ;)

    bloga nie mam- mail: elciaa1004@wp.pl
    oczywiście obserwuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczności, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  46. kosmetyczki są śliczne i aż trudni wybrać, która najładniejsza :) może jedna będzie moja?

    OdpowiedzUsuń
  47. boskie!! też chcę :)) mnie się podoba: pierwsza, druga i trzecia

    OdpowiedzUsuń
  48. O MammaMia! Piękne kosmetyczki , może w końcu ,,dorobię się,, takiego cuda! :)
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy , właśnie idę się rozejrzeć dalej :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ech, zazdroszczę zdolności. Przeurocze drobiazgi :D zwłaszcza te w kratencję :) To i ja się dołączam do losowania. A nóż widelec mi się poszczęści ;)Pozdrawiam cieplutko, Sylvi
    sylviamichonska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. No takie cuda mi się właśnie marzyły. Serio. No więc próbuję

    OdpowiedzUsuń
  51. Przesłodkie kompleciki u stawiam się i ja w kolejce po nie - może szczęście dopisze:)
    Zapraszam również na moje słodkości
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Zrobiłam wszystko, tylko zapomniałam napisać komentarz:)))

    http://blahostkimalejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja chcę powalczyć o taką cudną kosmetyczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Мне все так понравилось и первая, и вторая и третья косметичка!!! Красота. Встаю в очередь http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne są! Poproszę :-) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się i ja :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Trudno przejść obojętnie więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Urocze słodkości - zgłaszam się z radością do zabawy ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie - Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kosmetyczki są prześliczne! również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Tu mnie chyba jeszcze nie ma? ;) Obecna! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kosmetyczki pierwsza klasa ,będzie tutaj komentarzy masa.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Wspaniałe kosmetyczki :) Naprawdę podziwiam Cię za tak cudne szycie ja mam do tego dwie lewe ręce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie śliczności ;o) Ja z wielką chęcią przycupnę sobie tutaj i poczekam na losowanie ;o) A nóż widelec mi się uda ;o) Pozdrawiam ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję roczku :)
    Jeśli można to ja też się zapisuje i wypełniam warunki :D
    http://aninkowo.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Good morning, I am Kate from Odessa, Ukraine! Your blog is very nice and i wish you te be happy, have new good friends, have enough money and time for your hobby. And your cosmetic's bags are very useful, i'd like to use one of them:-)

    http://biruzinka.blogspot.com/ Welcome!

    OdpowiedzUsuń
  66. A nóż się uda :)
    alicjaozon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuje się koniecznie w kolejeczce po takie słodziaki ;) Nie wiem czy szczęście dopisze, tak czy inaczej miło do Ciebie zajrzeć :) i to się liczy...
    Zapraszam do mnie http://mojepasjeiwariacje.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. ąle prześliczne!!!
    Zgłaszam się!
    http://okruszekduszymarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję pierwszej rocznicy i dołączam się jako setna osoba obserwująca :)
    A kosmetyczki piękne, nie potrafiłabym się zdecydować którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluje roczku:)) Piekne kosmetyczki,ustawiam sie w kolejce:)) i dolanczam do obserwatorow:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  72. cudne kosmetyczki! gratuluję roczku.. i z niecierpliwością czekam na losowanie.

    P.S. ...u mnie również CANDY

    OdpowiedzUsuń
  73. są śliczne !!! Ach gdybym wygrała:) Naprawdę szacun:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Może i szanse są nikłe, ale chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Te kosmetyczki i broszeczki są cudowne ! takie delikatne i eteryczne :) Ustawiam się w kolejce z dziką przyjemnością :)

    Zapraszam również do mnie na słodkości z Krainy Szczęśliwości >> http://sioodemka.blogspot.com/2011/07/cukierasy-w-krainie-szczesliwosci.html

    OdpowiedzUsuń
  76. co za śliczności! w szczególności ta bielutka!

    OdpowiedzUsuń
  77. Nawet nie wiem jakimi przymiotnikami opisać mój zachwyt nad nimi. Każda ma w sobie to coś. Dołączam zatem do kolejki. Pozostanę obserwatorem i na pewno jeszcze tu zawitam. ;-)

    Zapraszam na cukierki również do mnie, jeśli lubisz biżuterię.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. zapisuje sie !!!!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. prześliczne! za każdym razem, jak widzę takie cuda, to mnie ogarnia żal, że nie umiem szyć:( dołączam do kolejki i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. какая красота!!! с удовольствием поучаствую )))
    http://teirin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszystkie super! Z wielką chęcią i nadzieją ustawiam się w kolejeczce. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudne są :) Nie może mnie tu zabraknąć!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. piekne kosmetyczki! oczywiscie dolaczam, info na pasku bocznym :) gratuluje roczku!

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się:D Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczne kosmetyczki. dołączam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj zapisuję się....szyć umiem tylko na wprost, więc chętnie bym pomacała takie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  87. moja kosmetyczka wygląda jak nieboskie stworzenie więc z przyjemnością wymienię ją na nową :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczne są. Zwłaszcza podoba mi się ta w różyczki. Dodaję do obserwowanych ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja również zapisuję się na takie cudne Candy. Kosmetyczki są super:)!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Z miłą chęcią się zapiszę. lonia-jedryczka11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Chętnie przygarnę takie cudeńka. Pozdrawiam i gratuluję minionego roku. Życzę jeszcze wielu owocnych lat.

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratulacje z okazji roczku, chętnie na fioletową zapoluję i do mnie niebawem zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  93. Dopisuję się do kolejki z nadzieją na wygraną :)
    Magda
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. śliczne są :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  95. ;D weszłam z innego Twojego bloga ;D w nadziei, że jestem pierwsza :D No cóż .. zapisuję się ;D Buszuję u Ciebie tu i tam i jest booooosssskoooo ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudne, szybko i ja sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  97. Jakie one są śliczne! Byłoby grzechem choć nie spróbować. Może szczęście mi dopisze;)
    Zgłaszam się i ja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudne są i w takich pięknych kolorkach, wow:) To ja muszę spróbować koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczne, ja też spróbuję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  100. Dzięki ogłoszeniu o candy poznałam Twój blog :) Już go dodałam do czytnika, bo warto :) Notkę czynię :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. mmm cóż za śliczności tu widzę muszę się zgłosić ;]
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam
    sliczne kosmetyczki marze o takich:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. trudno się nie skusić na takie cudowności, pozdrawiam, Lili

    OdpowiedzUsuń
  104. Te kosmetyczki są piękne!
    aniaklosova@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Marzę o takiej, boskie
    idasierpniowa21@o2.pl
    Mam nadzieję, że mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  106. Ale piekne kosmetyczki :)) Dobrze by było taka miec w kosmetyczce :) Zapisuje sie. Dorota - dorotacs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Śliczne, ustawiam się w kolejce z myślą o mojej córci. Pozdrawiam Kasia
    kate02@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Jaki wspaniały blog. Kolejny do śledzenia ;)
    Oczywiście zgłaszam się do candy z pięknymi kosmetyczkami.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Witaj gratuluję rocznicy:)pierwszego roczku wspaniałego blogowania i ustawiam się w kolejce:)
    Zapraszam na moje rocznicowe candy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  110. Kosmetyczki są cudne! Chętnie przygarnę jedną.
    Pozdrawiam
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Prześliczne te kosmetyczki z kwiatkami, nie mogłabym przejść obojętnie obok ;)) Piszę się z przyjemnością i jako, że jestem tu pierwszy raz, to pozwolę sobie trochę pobuszować po blogu ;) Pozdrawiam z tarasu :))

    OdpowiedzUsuń
  113. Śliczności,chętnie przygarnę jedną z nich.Pozdrawiam i w przyszłości zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  114. zapisuję się, śliczne te kosmetyczki :))

    OdpowiedzUsuń
  115. Jejku te kosmetyczki są rewelacyjne. Oczywiście zapisuję się na Twoje Candy i życzę powodzenia nam wszystkim w Twoim pierwszym losowaniu. Zdjęcie już wkleiłam i czekam na 16 sierpnia:)
    PS: Podziwiam Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  116. piękneeee
    zaczynam się gubić w Twoich blogach
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Śliczne kosmetyczki :) Może mnie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudne te Twoje ,,szmatki,, urocze i takie dopracowane :) Kocurek zniewalająco słodki:)
    Wpisuję się na listę i cierpliwie czekam:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się po te śliczności.:)
    justa95_1995@o2.pl
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Agus przepiekne te rzeczy ktore tworzysz i dziekuje za przepiekny prezent! czuje sie tak zainspirowana ze jutro malujemy z Artekiem i ja bawie sie w ,Decoupage'' _ slemy Ci prezent w przyszlym tygodniu -NIESPODZIANKA. Also chcielibysmy Ciebie z Artkiem poprosic abys nam stworzyla zaproszenia slubne jesli nie masz nic przeciwko :) Mam super pomysl nazbieram pieknych rzeczy do tworzenia zaproszen i plis liczymy na twoje pomysly bo ja nie mam wcale doswiadzcenia w tym kierunku a twoje sa takie piekne!!!! Co prawda nie znamy daty i ile osob ale sie cieszymy na sama mysl ze bedziemy tworzyc zaproszenia - MARTEK i ARTEK buziaki i pozdrownienia dla Ciebie i Lukasza

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. ŚLICZNE TILDOWE KOSMETYCZKI,ZAPISUJĘ SIEhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Oj, przydałaby mi się taka. Tyle tego wala mi się po torbie :) Ustawiam się w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  124. Dla mnie też:)cudne są te kosmetyczki,chętnie się jedną zaopiekuję:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. śliczne kosmetyczki :) takie słodkie... pozdrawiam
    kasiunia169@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. zapisuje się w kolejeczke :) pozdrawiam
    swieboda@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  127. wpisuje się na liste :) cudowne rzeczy
    gosia23_02_1963@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Przepiekne. To i chetnie bede sledzic Twoj blog. Ciesze sie ze tutaj trafilam.

    Pozdrawiam
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. A ja się zakochałam w tej ostatniej;)!prześliczne są te kwiatuszki...dlatego spróbuję i ja swojego szczęścia;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Kosmetyczka piękna zapisuję się.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Kosmetyczki prześliczne, więc z miłą chęcią ustawię się w kolejce do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Podziwiam wszystkie osoby potrafiące szyć,bo ja niestety posiadam igłowstręt;)
    Kosmetyczki śliczne,więc ustawię się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  133. Kosmetyczki przeurocze! zapisuję się oczywiście i staję w tej dłuuuugiej kolejce
    madzik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. zgłaszam się ;]
    kochamzelki1005@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. cudowne kolorki az slinka cieknie chetnie ustawie sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  136. I ja spróbuję szczęścia
    klmw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja też bym chciała takie cudo, szanse pewnie mam bardzo marne ale... kto nie próbuje ten nie ma nic. Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się.
    obserwuję jako : kinga
    kingalenda@wp.pl
    http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000669922608
    Napisałam o rozdaniu na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Well, those lavender and pink color bag looks awesome. Those pink small pillows looks awesome and really very beautiful way you arranged two simple things.

    OdpowiedzUsuń
  140. Ale cuda :). Z chęcią się zapisuję i liczę na szczęście.

    Pozdrawiam
    yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. cudne są , wiec staję w kolejce:)

    pozdrawiam
    rachel

    http://jedit-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. kolejka taka długa...ja też się dołączę;)
    pozdrawiam serdecznie
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Urocze:) A kolejka jaka dłuuuuuga

    OdpowiedzUsuń
  144. Śliczne!
    Zgłaszam się i dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  145. przepiękny zestaw;) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  146. I ja z wielką chęcią się zapisuję.:)
    Urocze kompleciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Piękne!
    Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  148. ey muszę je mieć ! są cuuudowne ; )
    zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Śliczne jeden komplet ładniejszy od drugiego:) Staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  150. This is so sweet, delicate and very soft work! Thank you for the chance to win!
    http://scrapassion-svetlana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. zgłaszam się !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  152. ja też staję do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. ale kolejeczka :) zapisuje się . Chętna od zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Zdecydowanie ustawiam się i zaczynam marzyć o wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Zapisuję się z nadzieją wygrania piękności.. :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Zgłaszam się agamlawa1
    agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Śliczne kosmetyczki. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Słodzaśne cudeńka, więc się zapisuję:)
    Banerek na moim blogu w pasku bocznym:
    http://piecykowo.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się i serdecznie pozdrawiam :)
    kolibereczek1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Śliczności!!! Może dla mnie?
    hannahstudio@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Staję w ogonku po te cuda! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  162. I ja z chęcią się zapiszę :-)
    magda16318@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Urocze! Zapisuję się z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  164. Bardzo chętnie poczekam na losowanie tych slicznych kosmetyczek :) Zapraszam również do mnie do obejrzenia prac i na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Zapisuję się i ja - kosmetyczki świetne :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    zapraszam również do mnie na cukierasy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  166. To ja też staję w kolejce :) Śliczne kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  167. И меня запишите)))
    http://agea-happiness.blogspot.com/2011/07/moje-pierwsze-urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  168. no przecież, że je zagospodaruję! zapraszam na moje tkaninowe candy z Japonii rodem! http://nocneszycietukafki.blogspot.com/2011/07/tkaninowe-candy.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  169. Przepiękne, ustawiam się więc w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Śliczne, mogę będę miała szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  171. ...ja jeszcze nigdy ...jeszcze nic w candy nie wygrałam :/ - może tym razem szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  172. O jejciu! Jakie cuda :o
    Nie mogę ominąć takiej okazji :)
    ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Zgłaszam się!!! Nagrody są boskie :)
    http://eoli-cuda-z-modeliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Prześliczne, próbuję szczęścia i muszę jeszcze raz na nie popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  175. Śliczne kosmetyczki !!!
    anka43zg@o2pl.

    OdpowiedzUsuń
  176. Śliczności!! Z pewnością znajdą szybko zastosowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  177. przepiekne. chetnie wezme udzial w losowaniu malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Piękne kosmetyczki. Zapisuję się do kolejki, zwłaszcza po tą w krateczkę :) Pozdrawiam
    anstel@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Przesliczne, widze miliony zastosowań, więc chętnie się dołączę :)

    Niestety nie posiadam bloga.

    madzia_chan@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. jakie cudne kosmetyczki! muszę spróbować szczęścia :o)

    OdpowiedzUsuń
  181. Te kosmetyczki są cudowne! :)
    Z chęcią się dołączę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  182. biorę udział

    obserwuję jako montagne

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. takie piękne! koniecznie się ustawiam :D
    i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Cudne cukierasy! Szczególnie te w granatową kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  185. Prześliczne kosmetyczki! Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  186. Łał ale długa kolejka ale warto się zapisać i poczekać na swoje szczęście :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  187. Zgłaszam się! (: Po takie cuda warto (:
    Cysia
    www.cysiorek.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. Śliczne! Słodziutkie! I ja chętnie ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia z mijajacych chwil

    OdpowiedzUsuń
  189. Zapisuję się i ja :) Cudeńka....

    OdpowiedzUsuń
  190. Piękne kosmetyczki,więc jeśli pozwolisz to stanę w kolejce po nie .Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  191. Dopisuję się, bo przydałoby się zrobić porządek w kosmetykach, a twoje kosmetyczki naprawdę śliczne, zwłaszcza ta w krateczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  192. A ja mam dziś urodziny-zapisuję sie :)
    pozdrawiam
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...