wtorek, czerwca 28, 2011

W stylu marynarskim

Wakacyjny wyjazd nad morze już za niedługo, powoli zamyślam co by ze sobą zabrać na owy wyjazd. A że posiadam w swoich zbiorach kawałek materiału w czerwone paski, postanowiłam uszyć sobie torbę i kilka dodatków. Dziś pokażę torebkę, długo zastanawiałam się jaką uszyć, chciałam żeby chociaż troszkę różniła się od wcześniejszych, więc dorobiłam dwa czerwony paski. Nie przyszywałam ich na dole i po bokach, jeśli mi się znudzą (co jest bardzo prawdopodobne:) mogę je schować do torby, a później znowu wyciągnąć...kobieta zmienną jest...


w międzyczasie uszyłam jeszcze koszyczek...



Pozdrawiam
Aga

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjna torba , zazdroszczę talentu do szycia ( ja jedynie papier potrafię krzywo przeszyć ) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska jest ta torba... :) a myślałam, że kocham tylko biało-niebieski paseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta torba i jakże wakacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za odwiedziny na moim blogu:) Torba wyglada super! Te pasy sa swietna ozdoba!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba :) piekne rzeczy tworzysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torba :) obejrzałam sobie też te wcześniejsze co uszyłaś , super są te twoje torby :) Ja jeszcze ani jednej nie uszyłam, planuję już od roku żeby sobie uszyć i jakoś zabrać się nie mogę ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger