niedziela, czerwca 19, 2011

Produkcja karteczek ukończona

Dziś prezentuję już ostatnio zrobione karteczki, łącznie naprodukowałam ich 15 - jak wcześniej pisałam są do siebie podobne, ale każda jest inna. To już ostatni dzwonek, ponieważ w środę zakończenie roku szkolnego i upragnione wakacje. Jestem ciekawa jak to wszystko wypadnie: zakończenie, pożegnanie i nasz klasowy film połączony z teledyskiem, który ostatnio nagrywaliśmy - trwają jeszcze ostatnie poprawki, które dopracowują chłopcy, a później czeka nas zgrywanie płyt. Łącznie około 20 minut, co roku czas prezentacji się nam wydłuża, ale szkoda by było nie zaprezentować tego ile robiliśmy, gdzie byliśmy, co zobaczyliśmy i jak się bawiliśmy. W tym roku to uczniowie przejęli pałeczkę i sami zmontowali prawie cały film. Ja byłam głównie fotografem, a i rodzice zaangażowali się troszkę - organizując profesjonalną kamerę do teledysku. Biegaliśmy po szkole jak szaleni próbując w ciągu 3:18 sekund nagrać wszystkich i najfajniejsze miejsca.
Trzymajcie kciuki aby sprzęt nie odmówił posłuszeństwa:)

A oto karteczki:









A na koniec mój widoczek na naszą stolicę


3 komentarze:

  1. Piękne karteczki !! :)
    Jesteś wspaniałą nauczycielką :))
    Komu by się chciało tyle czasu i serca poświęcić dla swoich uczniów...?
    Życzę powodzenia w środę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne, widać że porządna robota! :) Życzę powodzenia na zakończeniu roku, na pewno wszystko pójdzie jak po maśle:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki jak również cały blog.Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger