środa, czerwca 15, 2011

Karteczki, magnesiki, czereśnie...

Dziś prezentuję Wam kolejną część stworzonych karteczek - okazją jest Ukończenie Szkoły Podstawowej. Zostało jeszcze ich trochę, w miarę czasu (które ostatnio bardzo mało) będę wrzucać nowe.




Przedstawiam Wam też magnesiki, które dostałam od Kasi można by powiedzieć w ramach wymiany. Takie sobie wymarzyłam, na zdjęciu tylko kilka z nich, ponieważ pozostałe rozdałam już rodzince z okazji Dnia Dziecka.


A na koniec smakowite czereśnie

Pozdrawiam 
Agea

2 komentarze:

  1. Mniam!!:):):) karteczki oczywiście;D;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O a ja tu dopiero dzisiaj trafiłam i magnesiki są :o))) bardzo się cieszę że takie wymarzone :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger