wtorek, maja 03, 2011

Majówka z torbą

Ach co to za majówka, pogoda nie nastraja optymistycznie. Jest tylko 7 stopni i właśnie zaczął padać deszcz - wyobraźcie sobie moja minę, gdy to zobaczyłam - pomyśleć, że dwa dni temu pięknie świeciło słoneczko a Ja umyłam okna. No nic, mówi się trudno. 
Wczoraj stwierdziłam, że zabiorę się do uszycia letniej torby, napatrzyłam się u innych i w końcu się zebrałam. Skończyłam dziś ale nie obyło się bez złamanej igły:( 
Na szczęście w domu miałam zapas i mogłam dokończyć swoje "dzieło" - nie obyło się bez poszukiwań owej igły - bo jestem "mistrzem chowania" - wiedziałam, że mam - pytanie tylko "gdzie?".
A więc przedstawiam wam torbę letnią, w niebiesko-białą kratkę z jasnymi a'la drewnianymi rączkami.









Żeby w domku było miło, zakupiłam sobie również tulipanki


no i się pochwalę, że mój urodzinowy storczyk od Sister zakwitł, mimo iż kiciuś chciał się go pozbyć, tak jak kilku innych kwiatów i doniczek...


a pomyśleć, że wygląda na takiego spokojnego kocurka:)


5 komentarzy:

  1. Torebka przywołuje lato,a ja się pytam gdzie jest wiosna?

    Bajeczna torebka, pierwsze skojarzenie po zobaczeniu zdjęcia -> morze, plaża, molo itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska ta torba Sister :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba! Piękna, letnia, wakacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy tworzysz! Taka torba to marzenie na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger