niedziela, maja 15, 2011

Maj & Mazury

Wróciłam z tzw. Green School, nie mogę powiedzieć, żebym wypoczęła. 
Na pewno pozytywną częścią wycieczki były piękne widoki, przyznaję Mazury na wiosnę są piękne, dookoła jeziora, łąki usłane dywanami kwiatów, soczysta zieleń...a do tego gorące słońce. Mieliśmy szczęście do pogody trzeba to przyznać. Wszystko zaplanowane co do minuty: angielski, tenis, piłka nożna, rugby, spacer wokół jeziora Olecko Wielkie, wieczorne podchody, zdobywanie skarbu na Rynku Miasta, żeglarstwo, udzielanie pierwszej pomocy, biuro podróży spisało się a medal.
Na dole umieszczam tylko kilka zdjęć, więcej można obejrzeć tutaj





Po powrocie czekała na mnie przesyłeczka od Malutkiej, którą pochwaliłam się we wcześniejszym poście.


A dziś na rozpoczęcie nowego tygodnia przygotowałam deser, jego przygotowanie zamieściłam na swoim drugim blogu


Miłego weekendu dla wszystkich odwiedzających:)))

Pozdrawiam

Aga

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger