środa, kwietnia 20, 2011

Miłe niespodzianki

Tydzień zaczął się bardzo miło, rano dowiedziałam się, że wygrałam candy u autorki bloga Pod norweskim niebem, przeogromnie się ucieszyłam i nie mogę się doczekać przesyłki, jak otrzymam to na pewno się pochwalę.
Po południu, po ciężkim dniu otrzymała od siostrzyczki własnoręcznie wykonaną biżuterię z  filcu i to w moich ulubionych kolorach, bo ostatnio powróciłam do jeansu, więc biżuteria jest jak super prezencikiem:)
Dzięki Dorothy:)
A teraz kilka fotek, pozowała mi niedawno odnowiona-odmalowana kobietka, tak, tak, jakiś czas temu przechodziłam okres przemalowywania wszystkiego na kolor biały.






1 komentarz:

  1. Fantastyczny komplecik - na taki pomysł bym nie wpadła :)
    dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger