poniedziałek, 14 lutego 2011

Tiramisu czyli deser na Dzień Miłości

 czyli deser na Z okazji Walentynek postanowiłam przygotować jakiś dobry deser i chyba nawet się udało...





Składniki:
  • 250 g serka mascarpone
  • 3 żółtka
  • 100 g cukru
  • 300 g śmietany kremówki (36%)
  • 1 szklanka mocno zaparzonej kawy
  • 2-3 łyżki Brandy (ja dodałam Amaretto - likier migdałowy)
  • paczka biszkopcików
  • 4 łyżki kakao lub gorzkiej czekolady

Skorzystałam z przepisu i filmiku zamieszonego na stronie
http://video-kuchniapl.pinger.pl/m/2491198/jak-zrobic-tiramisu-video-kuchnia-pl

3 komentarze:

  1. Moja droga, ja zrobiłam ten sam deser :))) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. um...jeśli smakuje jak wygląda to pozazdrościć :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że również postawiłaś na słodkości:) pewnie było przepyszne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...