środa, 9 lutego 2011

Moje pierwsze wyróżnienie

Moje pierwsze wyróżnienie otrzymałam od Agnieszki twórczyni „Ducha”
Bardzo się cieszę i serdecznie za to dziękuję, to miłe:)


Zasady przyjmowania i dawania wyróżnień:
Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Umieścić na swym blogu odznaczenie.
Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.

Z wielką radością zawiadamiam, że moje wyróżnienia powędrują do:

http://alterego-poczwarka.blogspot.com/ 
za inspirację do stworzenia własnego bloga
Dziękuję:)

9 komentarzy:

  1. Baaardzo dziękuję, ogromnie mi miło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo!!! Strasznie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i udział w moim candy:) Śliczne karteczki robisz, a kotka ucałuj w tą śliczną mordkę:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziekuję za wyróżnienie, tym bardziej że otrzymane od tak utalentowanej osóbki.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyroznienia i dziekuje za mily komentarz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo dziękuję. Chyba jako ostatnia, ale z pewnością nie mniej serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...