czwartek, lutego 24, 2011

Moje miejsce pracy

W ostatnim czasie odwiedziłam pchli targ i udało mi się zdobyć kilka przydatnych mi przedmiotów, w jednym z ostatnich postów o tym wspominałam. 
Ponieważ zaczęłam robić małe porządki w mieszkanku, stwierdziłam, że przydałby się kilka rzeczy, które pomogą mi zapanować nad bałaganem, który zawsze pojawia się kiedyś coś sporządzam:)
I w taki oto sposób zapanowałam nad farbami...



i nad spinaczami, które do tej pory leżały w różnych dziwnych miejscach


kolejnym etapem były nici




oczywiście zostało jeszcze kilka rzeczy do ogarnięcia, ale powoli, powoli...przecież nie samymi porządkami człowiek żyje.
A tak skrzyneczka i miseczka wyglądały wcześniej



4 komentarze:

  1. Zdolna Kobietka z Ciebie:) A skrzyneczka i miseczka zasłużyły na tytuł SUPER PRZYDASI:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczki po prostu zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne skrzyneczki nabylas a jeszcze piekniej je odrestaurowalas.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta skrzyneczka. Uwielbiam oglądać takie miejsca pracy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger